Tag Archives: دستفروشان در شهر شوش

باج گیری از دستفروشان و حمله به بساط آنها – دستفروشی که بساطش را به زمین ریختند: “آی مردم این جمهوری اسلامی است”

روز ۹ آبان دستفروشان در شهر شوش در برابر میکروفون صدا و سیمای جمهوری اسلامی از باج‌گیری ماموران شهرداری از دستفروشان و چپاولگریهایشان سخن گفتند. دستفروشان در این سخنان میگویند: کسانی که در پیاده‌رو بساط پهن کنند شهرداری روزی دست کم ۲۰۰ هزار تومان از آنها می‌گیرد. دستفروشان در سخنان …

ادامه مطلب