امروز هفتم بهمن ماه بازنشستگان تامین اجتماعی برای پیگیری مطالبات خود به روال هر هفته در شهرهای اهواز و تهران تجمع کردند . در اهواز شمار قابل توجهی از بازنشستگان مقابل اداره کل این سازمان تجمع کردند و سپس دست به راهپیمایی زدند و شعار میدادند “وعده وعید چه خوب …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران