Tag Archives: تجمعات سراسری بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف برگزار شد

تجمعات سراسری بازنشستگان مخابرات در شهرهای مختلف برگزار شد- وزیر بی لیاقت نمیخوایم، نمیخوایم!

امروز ۲۷ آذر بازنشستگان مخابرات در یکی دیگر از دوشنبه های اعتراضی خود در سطح سراسری تجمعاتی برپا کردند. با گرانیهای سرسام آور و پرداختها و حقوقهای زیر خط فقر فشار معیشتی سنگینی روی بازنشستگان در بخشهای مختلف است و آنها مدتهاست که در شهرها و مناطق مختلف فریاد میزنند …

ادامه مطلب