امروز دوشنبه چهارم دیماه بازنشستگان مخابرات همانند هر دوشنبه مقابل مخابرات تجمع داشتند. این تجمعات در این هفته در شهرهایی چون کرمانشاه، سنندج، شیراز، شهرکرد، تبریز، اراک، خرم آباد، اردبیل، اصفهان، مریوان، برگزار شد. در تبریز بازنشستگان راهپیمایی کرده و در اعتراض به اختلاسها شعار میدادند: کشور پر درآمد، درآمدت …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران