امروز ۱۲ تیرماه بازنشستگان مخابرات همچون دوشنبه های گذشته در چندین شهر تجمع کردند. در این روز بازنشستگان در شهرهای مشهد، اهواز، و بندرعباس مقابل ادارات مخابرات تجمع کردند و صدای اعتراض خود را علیه فقر و گرانی و بی تامینی بلند کرده و پیگیر مطالباتشان شدند. در این تجمعات …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران