شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد امروز پانزده آبان بازنشستگان مخابرات در یکی دیگر از دوشنبه های اعتراضی خود علیه فقر و وضع بدمعیشتی شان دست به تجمع زدند. بازنشستگان مخابرات همچنین به عدم اجرای کامل آئین نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹ و مشکلات بیمه ای شان اعتراض دارند و …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران