Tag Archives: تجمعات بازنشستگان مخابرات، تامین اجتماعی، فولاد

تجمعات بازنشستگان مخابرات، تامین اجتماعی، فولاد

ننگ بر این بندگی، زنده باد زندگی! اعتراضات در میان بخش های مختلف بازنشستگان گسترده است. در برخی شهرها تجمعات مشترک بخشهای مختلف بازنشستگان قابل توجه است. اعتراض بازنشستگان به حقوقهای نازل، به فقر و بی تامینی، به اختلاسها و بساط سرکوبگری های حکومت و برای داشتن یک زندگی انسانی …

ادامه مطلب

تجمعات بازنشستگان مخابرات، تامین اجتماعی، فولاد- ادامه حملات شیمیایی به مدارس و مردم خشمگین

امروز دوشنبه ۲۸ فروردین بازنشستگان مخابرات در شهرهایی چون کرمانشاه، اهواز و بجنورد در اعتراض به شرایط بد معیشتی و عدم اجرای خواسته‌هایشان مقابل ستاد مخابرات دست به تجمع زدند و با سردادن شعارهایشان و فریاد “گرانی، تورم، بلای جان مردم” پیگیر مطالباتشان شدند. روز گذشته نیز بازنشستگان تامین اجتماعی …

ادامه مطلب