Tag Archives: تا حق خود نگیریم، طوفان به پا میکنیم

تجمعات سراسری بازنشستگان مخابرات و اخبار اعتراضی دیگر- تا حق خود نگیریم، طوفان به پا میکنیم

امروز 16 بهمن ماه بازنشستگان مخابرات در ادامه تجمعات اعتراضی هفتگی خود برای پیگیری مطالباتشان در شهرهای مختلف دست به تجمع و اعتراض زدند. این تجمعات بنا بر آخرین گزارشات در شهرهای تیریز، ارومیه، اردبیل، کرمانشاه، سنندج، بندرعباس، رشت، اهواز، کرمان، و تهران برگزار شده است. در اهواز بازنشستگان راهپیمایی …

ادامه مطلب