Tag Archives: تابوی “تجزیه طلبی” را باید بر سر عظمت طلبی فارس خرد کرد!

تابوی “تجزیه طلبی” را باید بر سر عظمت طلبی فارس خرد کرد!

اخیرا رضا پهلوی به بهانه ائتلاف چند حزب و سازمان کرد دوباره به خط و نشان کشیدن علیه “تجزیه طلبان” پرداخته است. از نظر ایشان هر نیرو و سازمان سیاسی که خواهان رفع تبعیض ملی باشد “تجزیه طلب” است و باید با نیروی “ارتش ملی-میهنی” سرکوبش کرد. ایشان هنوز به …

ادامه مطلب