بنابر آخرین گزارشات مدیریت مجتمع مس سونگون ورزقان در ادامه سرکوبگریهایش علیه کارگران که پیگیر مطالباتشان شده بودند، ٧٠ کارگر را اخراج و همچنان از ورود آنها به معدن جلوگیری میکند. خواست کارگران بازگشت به کار همکاران اخراجی شان است. ماجرا از این قرار است که کارگران معدن مس سونگون …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران