امروز ۲۵ خرداد بیش از دو هزار بازنشسته تامین اجتماعی خیابان های اهواز را به صحنه اعتراض خود تبدیل کردند. بازنشستگان با شعار تا حق خود نگیریم هر روز همین بساطه بر تداوم مبارزاتشان تاکید داشتند. تجمع آنها مقابل استانداری و فرمانداری شهر برگزار شد و در حالیکه راهپیمایی میکردند …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران