بالابردن قیمت انواع سوخت به بهانه های مختلف هر سال در دستور مجلس و دولت قرار میگیرد. حکومت در توجیه این افزایش قیمتها، مصرف بی رویه، نداشتن الگوی مصرف انرژی، پائین بودن قیمت این انواع سوخت در مقایسه با قیمتهای منطقه ای و اخیرا موضوع جنگ در اوکراین را نیز به آن اضافه کرده است. سیاستی که هزینه های سنگینی بر بودجه و هزینه خانوارها تحمیل می کند.
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران