وزارت کشور از شب سهشنبه ۲۳ اردیبهشت با ارسال ابلاغیهای به ادارات برق منطقهای، دستور کاهش فوری مصرف انرژی در صنایع بزرگ را صادر کرده است. بر اساس این دستور، کارخانههای فولاد و سیمان باید از صبح امروز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت، فعالیت خود را به مدت ۱۵ روز متوقف کنند و مصرف …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران