کارگران ماشین سازی اراک در اعتراض به مشکلات معیشتی خود از روز گذشته با ترک محل کار و با خواست افزایش دستمزدها و پرداخت بموقع آن اعتصاب خود را آغاز کردند. کارگران به سطح نازل حقوقها که آنهم بصورت قسطی در دو سه نوبت پرداخت میشود معترضند و خواستار استعفای …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران