ساعت ۸ شب چهارشنبه ۱۴ مهرماه کارگران شرکتهای پیمانکاری معدن مس سونگون ورزقان با قبول خواستههایشان از سوی کارفرما، به اعتصاب دو روزه خود پایان دادند. بنا به خبر ها در جلسه ای با حضور مسئولین شرکت ملی مس ایران و نمایندگان شرکتهای پیمانکاری شاغل در مجتمع مس سونگون …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران