همانطور که قبلا گزارش کردیم کارگران آلومینیوم سازی اراک (ایرالکو) با خواست افزایش حقوقها و در اعتراض به گرانیها و چپاولگریهای سهامداران شرکت دو هفته است در اعتصابند. این اعتصاب ابتدا از شیفت شب آغاز شد و سپس بدنبال جلسه مدیریت با نمایندگانی از کارگران و عدم پاسخگویی آنها به …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران