روز جمعه ۱۷ تیر اعتصاب سه هزار کارگر پیمانی معدن سونگون ادامه یافت و وارد چهارمین روز خود شد. کارگران مجتمع مس سونگون ورزقان در چهارمین روز از اعتصاب خود قرار دارند. بنا بر گزارشات در ساعت ۱۲ شب گذشته نیروی یگان ویژه بیشتری وارد مجتمع شدند و با تهدید …
ادامه مطلب
حزب کمونیست کارگری ایران وب سایت رسمی حزب کمونیست کارگری ایران