zan shali 248 x 183

زنان و مساله ی جمعیت

zan shali 248 x 183

آزاده دربندی:
روز پنج شنبه ۹ آبان ۹۲، همایش “تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه” درشهر قم برگزارشد. آخوندهای ضد زن تصمیم گرفتند دراین همایش، این مساله را جا بیندازند که جمعیت باید زیاد شود. دغدغه ی رشد نکردن جمعیت در ایران مربوط به امسال و این ماه نیست. مساله به چند سال پیش برمی گردد. خامنه ای سال هاست که نگران فرهنگ تک فرزندی و رشد نکردن جمعیت در خانواده های شیعه است و این دغدغه اش را سال ها پیش در جلسه ای که با اطلاعاتی ها داشت بروز داد که به بیرون درز پیدا کرد و جمهوری اسلامی سعی کرد آن را لاپوشانی کند. ذهن عقب افتاده و فاسد خامنه ای اضافه شدن جمعیت مردم منتصب به مذهب شیعه در مقابل سایر مذاهب را مطرح می کرد. در زمان احمدی نژاد مساله لزوم ازدیاد جمعیت ایران در دستورقرارگرفت اما همزمان شد با شروع اختلافات احمدی نژاد با خامنه ای و پیگیری نشد. لذا این مساله این روزها یک باردیگر توسط آخوندهای مرتجع نبش قبر شد.
خامنه ای در پیامی که برای این همایش فرستاده، رندانه و مرموزانه به مسائلی اشاره کرد که نشان می دهد پشت این طرح، نیات پلید و ماجراجویانه و عظمت طلبانه ای وجود دارد. از عنوان همایش معلوم است که جمهوری اسلامی درمساله ی ازدیاد جمعیت، به دنبال “تغییرات جمعیتی” است. خامنه ای در پیام خود گفته است: “… افزایش جمعیت با توجه به وضع جغرافیای سیاسی منطقه و جمهوری اسلامی، یک چیز روشن و واضحی است”.
خامنه ای می گوید: “بنده همچنان معتقدم کشورما کشور ۷۵ میلیونی نیست . کشور ۱۵۰ میلیونی است. حالا ما دست کم را گرفتیم، بیشترهم می شود گفت.”
خامنه ای بر مبنای تفکر ارتجاعی خود می خواهد جمعیت کشوری که او مثل بختک روی آن چمبره زده، به ۱۵۰ میلیون و بیشتر ازآن برسد و به جمعیت “شیعه” افزوده شود. او چشمش را بر فقر وفلاکت و بی کاری وگرسنگی و اعتیاد وتن فروشی و کلیه فروشی و کبد فروشی می بندد. برای خامنه ای مهم نیست که با همین ۷۵ میلیون جمعیت، بیش از ۷۰ میلیون نفر گرسنه اند. ۷ میلیون کودک از تحصیل بازمانده اند. همین تعداد جمعیت، دارو ندارند، آب بهداشتی ندارند. برای خامنه ای مطرح نیست که ۷۰ درصد زنان ایرا ن دراثر سوء تغذیه پوکی استخوان دارند. خامنه ای چشمش را بر پدیده ی کودک کار وخیابان می بندد. برای خامنه ای و حکومتش مطرح نیست که با وجود سرکاربودن این نظام جنایتکار که زندگی ومعیشت مردم را گروگان گرفته، تشویق به ازدیاد جمعیت یعنی هل دادن هرچه بیشتر مردم به فقر واستیصال.
اگر خامنه ای نیات پلید خود را بطور سربسته اعلام کند. آخوند دیگری به نام آیت اله سبحانی با پیامی که به این همایش فرستاده عمق این سیاست کثیف را نشان داد. درپیام این دایناسور رو به انقراض چند موضوع وجود دارد:
۱ – جمعیت به مثابه گوشت دم توپ
سبحانی می گوید: “استکبار پیوسته برای ما مزاحمت ایجادمی کند. اوباما می گوید که گزینه ی نظامی روی میز من است. پاسخگوی این حمله ی احتمالی کیست؟ … اگر آن جوانان نبودند بخش عظیمی ازکشور توسط حمله ی صدام حسین ازدست می رفت …”
۲ – جمعیت به مثابه کارگر ونیروی کار ارزان
این آخوندمیلیلیاردر این گونه استدلال می کند: “مساله ی معیشت وپیامدهای آن مهم است. اگرچشم بازکنیم می بینیم که فزونی جمعیت نه تنها ملازم با فقرنیست بلکه مایه ی حرکت چرخه ی اقتصادی است … چین با یک میلیارد و۲۰۰ میلیون جمعیت زندگی آبرومندانه ی خود جهان سرمایه داری را به مخاطره انداخته است! “
جمهوری اسلامی دوست دارد جمعیت کارگران دو برابر شود وجیب های گشاد آن ها را پرتر و ارقام حساب های بانکی آن ها را درشت تر کنند .
۳ – جمعیت به مثابه سربازان عقیدتی نظام
آیت اله سبحانی به طرز واضحی پرده از روی برنامه ی ازدیاد جمعیت رژیم برمی دارد. او دربخشی از پیامش می گوید: “تنظیم خانواده به معنای کاهش جمعیت درهمه ی استان ها یکسان اجرانشد . استان های شیعی از آن استقبال کردند ولی استان های دیگر برعکس، بر فزونی جمعیت اصرار ورزیدند … ” سبحانی که سیاست به راه انداختن جنگ قومی و مذهبی جمهوری اسلامی را بیان می کند این آمار را هم ارائه میدهد
“درسال جاری درشهرک رضویه مشهد درثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس این شهر، ۶۰ درصداهل تسنن و ۴۰ درصد شیعه هستند که این خود هشداری برای نظام است !!! “
این آیت اله ضد زن علت های کاهش جمعیت را چنین برمی شمارد:
الف ) اشتغال زنان درادارات و …
که به معنی صدور فرمان خانه نشین کردن زنان است.
ب ) سرگرمی های متنوع ازحضور درپارک ها، سینماها، جشن ها سبب کاهش جمعیت است زیرا دوران حاملگی وتربیت بیش ازیک فرزند سبب گرفتاری است وبا این سرگرمی ها سازگارنیست !!!
فکر متعفن این آیت اله به کشف بزرگی نایل آمده است. او دلایل بسنده کردن به یک یا دو فرزند را مسایل معیشتی و اقتصادی نمی داند بلکه زیادشدن سرگرمی و پارک وسینما و جشن ها ، زنان را اززاییدن بازمی دارد! ذهن کثیف این آیت اله بجز تولید مثل چیز دیگری در خود ندارد و تفریح، سرگرمی و هنر که می توانند موجب اخلال در عمل تولید مثل باشند، غیر ضروری و حتی حرام هستند و صد البته در این میان زنان بیش از ها مقصرند! بنابراین زن ها باید استخدام نشوند. و بیش از همه زنان نباید به پارک وسینما و جشن بروند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *