چهارشنبه سوری علیه حکومت مرگ و عزا به میدان بیائیم!

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری در باره چهارشنبه سوری
چهارشنبه سوری فرا میرسد. مردم، بخصوص نسل جوان خود را آماده میکنند تا بار دیگر، حکومت مرگ و ماتم و عزا، حکومت ضد شادی و ضد زندگی را به چالش بکشند. دختران و پسران جوان خود را آماده میکنند تا در کنارهم و دست در دست هم، آتش بپا کنند، با هم برقصند و شادی کنند، فریاد مرگ بر حکومت سر دهند، حجاب بر آتش بیافکنند و حکومت عزای اسلامی را به رعشه مرگ بیاندازند.
چهارشنبه سوری، روز شادی ما مردم است. روز ماتم شما حکام اسلامی است. جشن و سرور به ما قدرت میدهد؛ قدرت شما را به چالش میکشد. به ما زندگی میبخشد؛ زندگی را به شما تلخ میکند. ما خود را آماده میکنیم که شما را به زیر بکشیم. شما خود را آماده میکنید یک روز دیگر بر عمر منحوس حکومت خود بیافزایید. ما خود را آماده میکنیم به مصاف رنج و فقر و تحقیر و اندوهی که ٣٢ سال تمام بر زندگی ما مردم حاکم کرده اید برویم؛ شما خود را آماده میکنید یک روز دیگر از خشم و نفرت ما در امان بمانید.
این اولین چهارشنبه سوری نیست که ما مردم ایران، ما جوانان در مقابل شما آیت الله های مرتجع، شما دشمنان قسم خورده هر جلوه ای از زندگی و جوانی و شادی و سرور صف میکشیم. این اولین چهارشنبه سوری نیست که فشفشه ها و ترقه ها و آتشبازیهای ما جوانان ترس و لرز در دل شما می اندازد. ما همان میلیونها مردمی هستیم که سال ٨٨ در مقابل یک حکومت آدمکش تا دندان مسلح ایستادیم و تحسین مردم شریف جهان را برانگیختیم. ما همان جوانان، همان دختران و پسرانی هستیم که در ٦ دی سال قبل، در خیابانهای تهران و سایر شهرها درس فراموش نشدنی به اراذل و اوباش شما دادیم. ما همانهایی هستیم که سرداران شما را وادار کردیم اعتراف کنند اگر شش نقطه تهران بهم میپوست، دیگر اثری از وجود نحس جمهوری اسلامی باقی نمیماند. ما همانها هستیم که جرقه انقلابات جاری در منطقه را زدیم، انقلاباتی که دیکتاتور پشت دیکتاتور ساقط میکنند.
٣٢ سال عزا و تاریکی بس است. ٣٢ سال تباهی زندگی نسل جوان بس است. ٣٢ سال دزدی از جیب کارگران و مردم محروم بس است. ٣٢ سال حکومت یک مشت مرتجع، فاسد، دزد، مفتخور، شکنجه گر و قاتل بس است. ما حکومت مرگ و عزا، حکومت خفقان، حکومت فقر و نابرابری و تبعیض، حکومت ضد زن، حکومت اسلامی نمیخواهیم. دوران جمهوری اسلامی به پایان رسیده است چون ما مردم ایران عزم کرده ایم به آن پایان دهیم. ما تلاش خواهیم کرد، چهارشنبه سوری امسال، یک گام بزرگ در جهت درهم شکستن و سقوط نظام جمهوری اسلامی و رسیدن به یک جامعه آزاد و برابر و مرفه و شاد باشد.
زنده باد آزادی و برابری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد سوسیالیسم
حزب کمونیست کارگری ایران
٩ مارس ٢٠١١، ١٨ اسفند ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *