در چهار شهر مردم تجمع کردند و قبض گاز را پاره کردند

مبارزه برای نپرداختن قبض ها گسترش می یابد
به گزارشی یکی از خبرنگاران حزب مردم شهرهای ازنا و الیگودرز در خرم آباد و شهرهای درود و شازند اراک علیه قبض های گران باز دست به تجمع اعتراضی زدند و قبض ها را پاره کردند.
این واقعه مربوط به سه هفته قبل بوده است و در هر کدام از این چهار تجمع صدها نفر شرکت داشتند. تجمع مردم درود و شازند در مقابل فرمانداری اراک بوده است. بدنبال این شهرها، در خرم آباد نیز، همانطور که قبلا اطلاع دادیم، روز ١٢ اسفند بیش از هزار نفر از مردم چهار محله این شهر در اعتراض به قبض های گران گاز به شرکت گاز حمله کردند و شیشه های آنرا شکستند.
این حرکت مهمی است که در این شهرها شروع شده است. مردم حق دارند از پرداخت قبض های آب و برق و گاز خودداری کنند، فشار اقتصادی کمرشکن را روی خود کاهش دهند و با این کار کمر رژیم را بشکنند. این حرکتی است که میتواند کل مردم ایران را به یک مقابله توده ای و عظیم مقابل رژیم دزدان و قاتلان بکشاند. حزب کمونیست کارگری همه مردم در سراسر کشور را فرامیخواند که در هر شهر و محله ای بطور سازمان یافته دست به تجمع بزنند، قبض ها را پاره کنند و از پرداخت آنها خودداری کنند. مردم شهرهای خرم آباد و اراک راه را به سایر مردم نشان داده اند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد سوسیالیسم
حزب کمونیست کارگری ایران
١٦ اسفند ١٣٨٩، ٧ مارس ٢٠١١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *