مبارزه برای نپرداختن قبض ها شروع میشود

مردم خرم آباد راه نشان میدهند
همزمان با سفر استانی احمدی نژاد به خرم آباد، بیش از هزار نفر از مردم این شهر با در دست داشتن قبض های گاز، دست به تجمع اعتراضی زدند، به ساختمان این شرکت حمله کردند و اعلام کردند این قبض ها را نخواهند پرداخت.
بنا به گزارش خبرنگار حزب کمونیست کارگری از خرم آباد، روز پنجشنبه ١٢ اسفند، همزمان با سفر احمدی نژاد به این شهر، بیش از ١٠٠٠ نفر از مردم دست به تجمع اعتراضی در مقابل شرکت گاز واقع در میدان ٢٢ بهمن زدند و در حالی که قبض های گاز را در دست گرفته بودند، اعلام کردند که قبض ها را پرداخت نخواهند کرد. تجمع کنندگان ازمحلات پشت بازار، دره گر، اسد آبادی و شمشیرآباد بودند. مسئولین شرکت که سراسیمه شده بودند، گفتند اشتباه شده! قبضهای جدید میفرستیم. اما مردم معترض نپذیرفتند و به ساختمان شرکت گاز حمله برده و شیشه های آنرا شکستند. همانجا بیانیه دادند و اعلام کردند که پول قبض ها را نمیدهند و اگر ماموری به این محلات برود با اعتراض آنها روبرو خواهد شد و درگیر خواهند شد. تجمع کنندگان از سایر مردم این شهر نیز خواستند که این قبض ها را نپردازند.
حزب کمونیست کارگری به مردم خرم آباد درود میفرستد و از کلیه مردم خرم آباد و همه مردم در سراسر کشور میخواهد که به این حرکت بپیوندند و از پرداخت قبوض گاز و برق و آب خودداری کنند. این میتواند شروع یک حرکت بزرگ و گسترده توده ای باشد. حرکت جمعی مردم شهرها و محلات همینطور که مردم خرم آباد نشان دادند امکان قطع گاز و برق و آب را به حکومت نمیدهد و میتواند به سرعت فراگیر شود و رژیم را فلج کند.
زنده باد مردم متحد خرم آباد
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد سوسیالیسم
حزب کمونیست کارگری ایران
١٤ اسفند ١٣٨٩، ٥ مارس ٢٠١١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *