سه شنبه١٧ اسفند، روز جهانی زن با تمام قوا به خیابان میآئیم

مردم ایران عزم جزم کرده اند جمهوری اسلامی را در هم شکنند. ١٧ اسفند مصادف با ٨ مارس روز جهانی زن را میتوانیم به یک روز تاریخی و بزرگ در سیر سرنگونی رژیم و در دفاع از حقوق زنان تبدیل کنیم. این رژیمی است با کارنامه سیاه ضد زن. رژیمی که با دشمنی با زنان متولد شد و با یک انقلاب زنانه باید به گور سپرده شود.
١٧ اسفند ٥٧ روز جهانی زن دهها هزار زن آزادیخواه در خیابانهای تهران راهپیمائی کردند و با صراحت اعلام کردند که انقلاب نکرده ایم که به عقب برگردیم و با صدای بلند فریاد زدند حقوق زن جهانی است. جمهوری اسلامی اما این فریاد حق خواهی و آزادیخواهی را با سرکوب مستمر و وحشیانه زنان، با تحمیل حجاب اجباری، و با تصویب شنیع ترین و تحقیر آمیزترین قوانین علیه زنان پاسخ داد و آپارتاید جنسی تمام عیاری بر جامعه حاکم کرد.
اما زنان در تمام این ٣٢ سال شجاعانه و به اشکال مختلف اعتراض و مقاومت کردند و نه تنها سر تسلیم فرود نیاوردند که در صف مقدم انقلاب برای بزیر کشیدن این حکومت قرار گرفتند.
تا جمهوری اسلامی هست تحقیر و بیحقوقی کامل زن نیز پابرجاست. سرنگونی جمهوری اسلامی شرط اول آزادی زن است. انقلاب ما انقلابی برای احقاق همه حقوق زنان، برای لغو کلیه قوانین و مقررات ضد زن، برای درهم شکستن آپارتاید جنسی، برای زدودن هرجلوه ای از نابرابری و تبعیض علیه زنان، برای به زیر کشیدن حکومت ضد زن و اعلام برابری کامل حقوق زن و مرد در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی است.
سه شنبه ١٧ اسفند، زن و مرد، پیر و جوان، با شعار حکومت ضد زن سرنگون، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای و آزادی برابری به خیابان بیائیم و با صدای بلند اعلام کنیم که این حکومت را نمیخواهیم. در ابعاد میلیونی در تهران و شیراز و اصفهان، در تبریز و سنندج و کرمانشاه، در اهواز و مشهد و رشت و در همه شهرهای بزرگ و کوچک کشور به میدان بیائیم و روزهای پایان عمر این رژیم را رقم بزنیم.
زنده باد آزادی زن
سرنگون باد رژیم ضد زن اسلامی
زنده باد سوسیالیسم
حزب کمونیست کارگری ایران
٣ مارس ٢٠١١، ١٢ اسفند ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *