نظام ضد آزادی، ضد زن و ضد شادی جمهوری اسلامی باید سرنگون شود!

اطلاعیه حزب در مورد تظاهرات در سه سه شنبه آتی
گفتمان و فراخوان تظاهرات خیابانی در روزهای سه شنبه در سه هفته آتی در میان جوانان و فعالین جنبش انقلابی و نیروهای خواهان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی، در سایتها و فضای اینترنتی و در میان صفوف مردم وسیعا مطرح شده است. جنبش انقلابی و سرنگونی طلبانه مردم به استقبال این سه روز میرود.
سه شنبه ١٠ اسفند روزی برای بزرگداشت یاد جانباختگان تظاهرات روزهای اخیر، صانع ژاله، محمد مختاری، و حامد نور محمدی و روز مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی است. این فرصت و مناسبتی است برای طرح خواست آزادی فوری و بی قید و شرط زندانیان سیاسی و بلند کردن فریاد اعتراضمان علیه رژیم زندان و شکنجه و اعدام!
سه شنبه ١٧ اسفند منطبق با ٨ مارس روز جهانی زن است. همه آزادیخواهان و طرفداران برابری کامل زن و مرد در این روز با خواست مشخص رفع هر گونه تبعیض به زنان، با خواست بر چیده شدن نظام آپارتاید جنسیتی و با شعار “حکومت ضد زن سرنگون” به خیابانها میایند و فریاد اعتراض خود را علیه نظام ضد زن جمهوری اسلامی بلند میکنند.
سه شنبه ٢٤ اسفند روز چهارشنبه سوری و روز بچالش کشیدن رژیم مرگ و عزا و نظام ضد شادی و ضد زندگی جمهوری اسلامی است. این روز مبارزه برای خلاصی فرهنگی و برخورداری از یک زندگی شاد و مدرن و امروزی است. در این روز همه مردم بویژه جوانان و دختران و پسران با جشن و شادی و برپائی مراسم چهارشنبه سوری در همه شهرها و محلات با صدای بلند اعلام میکنند که رژیم ضد شادی و ضد زندگی جمهوری اسلامی باید گورش را گم کند.
این تظاهرات های توده ای اولین گامهای عروج مجدد انقلاب در ایران است که بر متن و تحت تاثیر مستقیم موج انقلابات در منطقه سربلند کرده و برای بزیر کشیدن خامنه ای و کل نظام ضد انسانی جمهوری اسلامی پا بمیدان گذاشته است. ما همه مردم را به شرکت در تظاهرات در دهم و هفدهم و بیست و چهارم اسفند با شعار و خواست و پرچم سرنگونی نظام جمهوری اسلامی فرامیخوانیم.
سرنگون باد نظام ضد آزدی، ضد زن و ضد شادی جمهوری اسلامی!
حزب کمونیست کارگری ایران
٦ اسفند ١٣٨٩، ٢٥ فوریه ٢٠١١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *