به خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل زندانها بپیوندیم

روز پنجشنبه پنجم اسفند مانند روزهای دیگر خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل زندان اوین تجمع کردند تا خبری از عزیزان خود بدست آورند. جمعی از مردم آزادیخواه نیز در حمایت از زندانیان سیاسی و با خواست آزادی آنها در محل حضور داشتند و اجتماع با بیش از ۴۰۰ نفر در مقابل زندان اوین تشکیل شد. در مقابل رفتار های توهین آمیز ماموران زندان مردم معترض با آنها درگیر شده و کیوسک مقابل زندان را در هم شکستند. سربازانی که در آن محل بودند، محوطه بیرونی را تخلیه کرده و به داخل زندان عقب نشستند. مردم به طرف در زندان هجوم بردند نگهبانان در را باز کرده و تعدادی از مردم بین ۳۰ تا ۴۰ نفر به داخل رانده شدند. ماموران زندان بلافاصله در را بسته و این عده را دستگیر کردند. مردم تا پایان روز به حضور خود در مقابل زندان ادامه دادند و خواستار آزادی عزیزان خود شدند.
جمهوری اسلامی آخرین نفس های خود را می کشد و بیش از هرزمان مستاصل و از هم پاشیده است. این درماندگی رژیم خود را در وحشت از هرگونه اجتماع مردم نشان می دهد. اما هر حمله ای به مردم و دستگیری مردم به حرکتی در مقابل رژیم تبدیل میشود و هر روز تجمعی از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم آزادیخواه در مقابل زندان ها شکل میگیرد. این تجمعات میتواند به کانون های بزرگ مبارزه تبدیل شود، باید به آنها پیوست و آنها را تقویت کرد. مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی یک رکن مهم مبارزه مردم است. باید این تجمعات را هرچه بیشتر تقویت کرد، در تظاهرات های بزرگ و سراسری خواست آزادی زندانیان سیاسی را با تمام قوا مطرح کرد و حکومت ننگین اسلامی را هرچه بیشتر در محاصره قرار داد.
از همه مردم آزادیخواه و شریف می خواهیم تا به خانواده های زندانیان سیاسی، که هرروز در مقابل اوین و دادگاه انقلاب تجمع میکنند، بپیوندند و این تجمعات را هرچه بیشتر گسترده کنند و رژیم را وادار به آزادی زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان روز پنجشنبه نمایند. دیکتاتورها رفتنی اند. دولت بحرین در مقابل موج اعتراض مردم مجبور به آزادی زندانیان سیاسی شد. جمهوری اسلامی را هم به این عقب نشینی وادار میکنیم و عزیزانمان را آزاد میکنیم. حکومت زندان و شکنجه باید گورش را گم کند و گم خواهد کرد.
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
٥ اسفند ١٣٨٩، ٢٤ فوریه ٢٠١١

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *