زنده باد انقلاب، زنده باد هشت مارس

هشت مارس روز جهانی زن را باشكوه و گسترده گرامی بداریم. هشت مارس روز ماست. روز انقلاب. روز مردمی كه مصممند خود را از شر حكومت ضد زن و ضد آزادی و ضد انسانیت رها كنند. انقلاب مردم ایران برای در هم كوبیدن حكومت اسلامی كه زنده بودن و تداوم خودرا هرروز دارد اعلام میكند، باید آزادی بی قید و شرط زنان را بر پرچم خود حك كند و هشت مارس را روز خود اعلام نماید. باید آزادی زنان از آپارتاید جنسی و تبعیضات و بی حقوقی های شنیع حاكم را امر فوری و مبرم خود بداند.
ستم و تبعیض نفرت آور علیه زنان و جنایات و توحش سی ساله علیه زنان یك پایه اساسی حكومت اسلامی سرمایه داران است. به زیر كشیدن جمهوری اسلامی قبل از هرچیز یعنی محكوم كردن ستم ضد انسانی بر زنان. یعنی اعلام اینكه هیچ توجیهی برای تحقیر و توهین و تعرض به زنان و اعمال محدودیت بر زنان توسط هیچ نیرو و جریانی قابل قبول نیست. یعنی تاكید محكم و قاطع بر این اصل پایه ای و غیر قابل تخفیف كه زنان باید از تمام حقوق و امكانات و فرصتهای برابر با مردان برخوردار شوند. قوانین و سنتهای پوسیده و عقب مانده اسلامی و عصر جاهلیت كه تحقیر و فرودستی زنان جزء جدایی ناپذیر آنست و محمل و تكیه گاه سرمایه داری هار حاكم در ایران است را باید برای همیشه از صحنه جامعه جارو كرد. آزادی همه جانبه زنان از ستم و تحقیر و تبعیض را باید یك هدف مهم و پایه ای انقلاب علیه حاكمین اسلامی اعلام كرد. حجاب اسلامی، جداسازی جنسیتی، بی حقوقی های قانونی و همه سنتهای عقب مانده ارتجاعی علیه زنان در عرصه جامعه و خانواده را باید محكوم كرد و علیه همه آنها اعلام جنگ كرد. انقلاب ما برای به زیر كشیدن جمهوری ارتجاع و قهقرای اسلامی باید پیام آور جامعه ای باشد كه از نظر آزادی نا محدود زنان، در دنیا نمونه و الگوست. انقلاب برای آزادی جامعه از سلطه ناموجه اقلیت مفتخور و مرتجع و ستمگر است و آزادی زن معیار آزادی جامعه است.
زنان و مردان آزاده!
در هشت مارس (۱۷ اسفند) سراسر جامعه باید فضا و رنگ و بوی آزادی و انقلاب را بخود بگیرد. همه جا به خیابانها بیایید. ستمگری و تعرضات هرروزه حكومت اسلامی و نهادها و مقامات اسلامی به زنان را محكوم كنید. از حرمت و منزلت زنان و حقوق برابر زن و مرد دفاع كنید. از جدایی مذهب از دولت و از آموزش و پرورش دفاع كنید. آپارتاید و جداسازی جنسیتی را محكوم كنید. حجاب اسلامی را دور بیندازید. دست در دست هم فریاد زنده باد هشت مارس و مرگ بر جمهوری اسلامی را سر دهید. بر در و دیوار شعار زنده باد آزادی زنان و زنده باد هشت مارس را بنویسید و در همه جا گفتمان هشت مارس را به جریان اندازید. با برپایی یك هشت مارس با شكوه باید انقلاب علیه حكومت اسلامی سرمایه داران را یك گام اساسی به پیش راند.
زنده باد هشت مارس روز جهانی زن
زنده باد انقلاب انسانی برای یك جامعه انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
حزب كمونیست كارگری ایران
۲۳ فوریه ٢٠١١، ۴ اسفند ۱۳۸۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *