زنده باد انقلاب در ایران و مصر و تونس

دوره بیداری و بپاخاستن مردم فرارسیده است. نظام های استبدادی، فاسد و ارتجاعی در شمال آفریقا و خاور میانه، در ایران و مصر و تونس و یمن و … زیر ضرب مردم ستمدیده قرار گرفته اند. دیکتاتورها به وحشت افتاده اند و کاخ ستم و استثمار و بساط دزدی و چپاول شان در خطر قرار گرفته است. مردمی که نسل اندر نسل تحقیر و بی حرمت شده اند و هست و نیست شان توسط طبقات حاکم و دولت های فاسد آنها به یغما رفته است، سر بلند میکنند تا آزادی، زندگی و کرامت انسانی خود را بازیابند.
دیکتاتورها باید بروند و نظام های دیکتاتورها که بیحقوقی مطلق، فقر، بیحرمتی، تبعیض، شکنجه و اعدام و زندان و کثیف ترین خشونت ها را به صدها میلیون انسان شریف و زحمتکش تحمیل کرده اند، باید در هم شکسته شوند. از سیستم قضائی تا قانون گذاری، از نیروهای سرکوب تا بوروکراسی فاسد، از قانون اساسی تا قوانین قضائی و کل قوانین شان باید برچیده شود و سران این حکومت ها به جرم دهها سال جنایت به محاکمه کشیده شوند تا دنیا ببیند اینها با مردم چه کرده اند و دول غربی و رسانه های نوکر چگونه از این جنایتکاران حمایت کرده اند و درمورد جنایاتشان سکوت کرده اند.
گرسنگان و محروم شدگان نان میخواهند، آزادی میخواهند، رفاه و حرمت و کرامت میخواهند. زندگی میخواهند. آینده میخواهند. این حقوقی است که نسل اندر نسل از آنها سلب شده است. و تنها با انقلاب است که میتوانند از طبقات حاکمه این کشورها پس بگیرند. انقلاب تنها راه و تنها ابزاری است که برای مردم محروم این جوامع باقی مانده است و در پرتو انقلاب ٢٠٠٩ در ایران و امروز در تونس و مصر، این کلمه بار دیگر مفهوم آزادیخواهانه و حق طلبانه خود را در نزد صدها میلیون انسان شریف در سراسر جهان باز یافته است.

زنده باد انقلاب های آزادیخواهانه مردم مصر و تونس و ایران
زنده باد آزادی، برابری، رفاه، کرامت و حرمت انسانی
زنده باد همبستگی مردم جهان با انقلابات آزادیخواهانه در مصر و تونس و ایران
زنده باد سوسیالیسم
حزب کمونیست کارگری ایران
١٠ فوریه ٢٠١١، ٢١ بهمن ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *