دو مزدور رژیم که در سنندج به مردم تیراندازی کردند شناسائی شدند

همینطور که در اطلاعیه دیروز به اطلاع رساندیم، در جریان درگیری مردم سنندج با مزدوران رژیم، مردم کارت شناسائی مزدوران را از آنها گرفتند و مشخصات آنها را یادداشت کردند. یکی از این مزدوران گروهبانی بنام پوریا فقیه سلیمانی نام دارد و طبق گزارشی که امروز به ما رسیده است، ستوان سوم فرشاد نوروزی یکی دیگر از مزدورانی است که توسط مردم شناسائی شده است.
طبق این گزارش، راننده ای که مورد توهین و ضرب و شتم ماموران رژیم قرار گرفته بود خالد حسینی نام دارد که ماشینش در اثر تیراندازی مزدوران بشدت خسارت دیده و خود او نیز دستگیر و به کلانتری تکیه و چمن سنندج منتقل شده است. سالار قادری پسر دوازده ساله که در هنگام تیراندازی مزدوران بطرف خودرو مربوطه مورد اصابت گلوله قرار میگیرد از ناحیه پا زخمی شده و شب گذشته در بیمارستان سنندج مورد جراحی قرار گرفته است.
خالد حسینی باید فورا آزاد شود و به او و به خانواده سالار قادری خسارت پرداخت شود. نیروهای سرکوب حکومت باید گورشان را از محل زندگی مردم گم کنند. ٣٢ سال است که نیروهای انتظامی و سایر مزدوران حکومت، عامل ناامنی، سرکوب و بیحرمتی به مردم بوده اند و همه جا مورد خشم و نفرت هستند و باید بساط خود را از زندگی مردم جمع کنند.
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
كمیته كردستان حزب كمونیست كارگری ایران
٦ ژانویه ٢٠١١، ١٦ دیماه ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *