درود به شما دانشجویان مبارز در سراسر کشور

امروز علیرغم همه تمهیدات جمهوری اسلامی برای ممانعت از تجمعات شانزده آذر، هزاران نفر از شما در نزدیک به بیست دانشگاه در تهران و شهرهای مختلف قهرمانانه تجمع کردید، شعار دادید و سرود خواندید و تلاش های حکومت را خنثی کردید. اعتراض سراسری امروز شما بار دیگر به سرکوبگران نشان داد که دانشگاه زنده است و همچنان یک سنگر مهم مبارزه برای آزادی و رهائی کل جامعه خواهد بود.
تجمعات رزمنده امروز شما، در شرایطی رخ داد که حکومت در ماههای گذشته و بویژه در روزهای اخیر تمام تلاشش را برای ایجاد فضای رعب و وحشت بکار گرفته بود و شدیدترین کنترل را در دانشگاهها برقرار کرده بود، تا تجمعی برگزار نشود و شعاری داده نشود. اما همه اینها نقش بر آب شد و روز بزرگ دیگری در مبارزه دانشجویان و مردم برای رهائی از حکومت ننگ و نکبت اسلامی شکل گرفت. سیاست سرکوبگرانه جمهوری اسلامی امروز توسط شما ضربه محسوسی خورد.
اعتراض امروز شما در عین حال بیانگر خشم و نفرت عمیقی است که سراسر جامعه را در برگرفته است و هرلحظه ممکن است مشتعل شود و تومار جنایتکاران را در هم بپیچد. مبارزه امروز شما بیگمان بر فضای اعتراض عمومی در جامعه تاثیرات عمیقی خواهد گذاشت. اینرا حکومتگران بخوبی میدانند و به همین دلیل همه توان خود را برای مقابله با شما بکار گرفتند.
جامعه ایران در آستانه تحولات بزرگی قرار دارد و هیچ درجه از سرکوب و بگیر و ببند قادر به مقابله با طوفان عظیم اجتماعی که در پیش است نخواهد بود. مبارزه امروز شما شروع دور تازه ای از اعتراضات بزرگ دانشجویان، کارگران، زنان و جوانان و مردم محروم برای بزیر کشیدن حکومت اسلامی را نوید داد.
حزب کمونیست کارگری به شما درود میفرستد و جسارت شما را ارج مینهد.
آزادی برابری حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
حزب کمونیست کارگری ایران
٧ دسامبر ٢٠١٠، ١٦ آذر ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *