فراخوان به اعتراض علیه اعدام شهلا جاهد

علیه حکومت اعدام و سنگسار
صبح روز چهارشنبه ١٠ آذرماه جمهوری اسلامی دست به جنایت بزرگ دیگری زد و شهلا جاهد را به قتل رساند. این اقدامی از سر زبونی و درماندگی حکومت اسلامی است. زنی را از سلولش بیرون میکشد و به دار میزند تا به میلیونها مردم خشمگین و معترض قدرتش را نشان دهد! باید به این آدمکشان حالی کنیم که تاوان سنگینی خواهند پرداخت.
حزب کمونیست کارگری این جنایت را شدیدا محکوم میکند، به خانواده شهلا جاهد صمیمانه تسلیت میگوید و از همه مردم ایران، از مخالفین اعدام و شکنجه، از خانواده های زندانیان سیاسی و جانباختگان، از زنان معترض به بیحقوقی، از کارگران و جوانان و دانشجویان و از همه مردم میخواهد در مراسم یادبود شهلا وسیعا شرکت کنند تا اعتراضشان را به اعدام شهلا و به حکومت اعدام و سنگسار نشان دهند. در همه شهرها، مدارس و دانشگاهها و کارخانه ها به هر شکل که میتوانید از جمله با پخش تراکت و اعلامیه، با نصب عکس شهلا بر در و دیوار و یا شعارنویسی نشان دهید که با اعدام و آدمکشی مخالفید. به جمهوری اسلامی حالی کنید که همه جا در کمینش نشسته اید.
در خارج کشور کمیته بین المللی علیه اعدام روز شنبه ٤ دسامبر فراخوان به آکسیون های اعتراضی داده است. حزب کمونیست کارگری ضمن حمایت از این فراخوان، از همه مردم آزادیخواه میخواهد که مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی و یا در مراکز شهرها جمع شوند و اعلام کنند که حکومت اعدام و جنایت باید گورش را گم کند. جمع شوند و بگویند که اعدام جنایت است و باید متوقف شود و تمامی احکام اعدام باید بدون قید و شرط لغو گردد.
به جمهوری اسلامی باید نشان دهیم که هر اعدامی به موجی از اعتراض علیه این حکومت تبدیل میشود. باید کاری کنیم که دیگر جرات نکنند حتی یک نفر را اعدام کنند.
اعدام قتل عمد دولتی است، جنایت است و در ایران و در همه جا باید متوقف شود!
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
۱ دسامبر ۲۰۱۰، ١٠ آذر ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *