گرامي باد نوزدهمين سالگرد تشكيل حزب كمونيست كارگری ایران

۳۰ نوامبر مصادف با نوزدهمین سالگرد تشكیل حزب كمونیست كارگری است. هركس كه امروز به حزب كمونیست كارگری می اندیشد همزمان به سوسیالیسم و كمونیسم در قرن بیست و یكم می اندیشد. به انقلاب كارگران و مردم برای به زیر كشیدن حكومت اسلامی سرمایه دارن می اندیشد و به جنبش های انسانی علیه توحش سنگسار و اعدام و آپارتاید جنسی می اندیشد.
این حزب، حزبی است كه پا به میدان گذارد تا نماینده دنیای بهتری برای بشریت باشد. تا نماینده خواستها و آرزوهای عمیق كارگران باشد. تا سنگر مادی آزادی و برابری و حكومت كارگری باشد. و ۱۹ سال حیات این حزب هرسال و هرماهش با این تلاش، با این جدال آنچنان عجین شده است كه جدا كردن آنها حتی برای دشمنانش نیز ساده نیست. چه كسی امروز میتواند از انقلاب علیه جمهوری اسلامی سخن بگوید و از این حزب نگوید؟ چه كسی از مبارزات برجسته كارگران در سالهای گذشته تاكنون میتواند حرف بزند و جای پای محكم حزب كمونیست كارگری را در این مبارزات نادیده بگیرد؟ جنبش ضد اعدام، ضد سنگسار و ضد آپارتاید جنسی و ضد فقر و ضد سركوب با نام حزب كمونیست كارگری عجین شده است. جنبش آزادی و برابری و انسانی در ایران با نام حزب كمونیست كارگری عجین شده است. حزب كمونیست كارگری نماینده مدرن و پیشرو یك جدال طبقاتی كارگری، نماینده جبهه انسانی و رادیكالیسم در برابر كل جبهه ضد انسانی مفتخوران و مرتجعین صاحب سرمایه است. این حزب سنگر تاریخی و غیر قابل چشم پوشی تامین اختیار و رفاه و شادی و امید برای بشر امروز است.
بی تردید برای دستیابی به اهداف و خواستها و آرزوهایی كه این حزب با حرارت از آنها دفاع میكند، باید بسیار بیش از اینها تلاش كرد. باید بیش از اینها این حزب را تقویت كرد و ابزارهایش را صیقل داد. و این تلاش همه رهبری و كادرها و اعضای این حزب است و خواهد بود. در سالگرد تشكیل این حزب یاد منصور حكمت بنیانگذار حزب كمونیست كارگری را گرامی میداریم و همه كارگران و انسانهای شریف و تشنه خلاصی از ستم ها و رنجها و مشقات و استثمار موجود را به پیوستن به صفوف این حزب فرا میخوانیم.
آزادی برابری حكومت كارگری
زنده باد سوسیالیسم
حزب كمونیست كارگری ایران
۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ – ۵ آذر ۱۳۸۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *