ایجاد اردوگاه های کار، جنایت تازه جمهوری اسلامی، این طرحی برای گسترش زندانها است

مقامات جمهوری اسلامی اخیرا اعلام کرده اند که یک اردوگاه کار اجباری ساخته اند و با توجه به موفقیت آن، آنرا به سراسر کشور گسترش میدهند. رسانه های حکومت به نقل از سردار حسین آبادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی و اسماعیل احمدی مقدم گفته اند: “با موافقت وزارت کشور و هماهنگی صورت گرفته با قوه قضائیه و چند سازمان دیگر دولتی، یازده اردوگاه کار اجباری در حاشیه کلانشهرها ایجاد میشود. خرده فروشان مواد مخدر اولين گروهی هستند كه به اين اردوگاه‌ها اعزام مي‌شوند و پس از انتقال از زندان‌ها، در سخت‌ترين شرايط ممكن به فعاليت و كار مي‌پردازند. در اين اردوگاه‌ها به اين افراد هيچ مهارتي آموزش داده نمي‌شود و آنها براي تنبيه تحت فشار کاري زياد قرار مي‌گيرند و معتقديم بهترين راهکار براي مقابله با مواد فروشان بزرگ نيز اعمال مجازات‌هاي سنگين و زندان است.” خواب روزی هفده هیجده ساعت کار را هم دیده اند و غیرمستقیم به آن اشاره میکنند و با اشاره به اردوگاههای مشابه در چین از خواص اقتصادی و درآمدهای هنگفت آن حرف میزنند.
جمهوری اسلامی رسما اعتراف میکند که تصمیم جنایتکارانه دیگری گرفته است و قصد دارد انسانها را به این شکنجه گاهها ببرد و زیر شلاق و گرسنگی و کار برده وار آنها را نابود کند. سایت حکومتی فارس به نقل از نشریه بارنز ریویو نوشته است که “گرچه تبلیغات متفقین در دوران جنگ تصویری سیاه از اردوگاه‌های کار آلمان ترسیم کرده اما واقعیت‌های مربوط به آن دوران این دیدگاه را تأیید نمی ‌کند”. جنایتکاران حتی ابا نمیکنند که صریحا از نازی های آلمان و اردوگاههای کارشان تعریف و تمجید کنند. در ماهیت فاشیستی و جنایتکارانه حکومت اسلامی تردیدی نیست اما اگر نازی ها در دوره عروجشان شروع به اردوگاه سازی در آلمان کردند، اینها در دوره افول و اضمحلال اند.
تردیدی نیست که این طرحی برای گسترش زندانها است. زندان هائی که دهها هزار نفر را بتواند در خود جا بدهد و از آنها بیگاری بکشد. مقامات حکومت منتظر شورش های وسیع مردم اند و دارند خود را برای دستگیری هزاران نفره و انتقال به این اردوگاهها آماده میکنند. جائی که اسم زندان روی آن نیست، از پروسه دادگاه و وکیل مدافع و غیره خبری نیست و فکر میکنند چنین اماکنی آنهم در حاشیه شهرها آنها را زیر فشار قرار نخواهد داد و جوابگوی کسی نخواهند بود. در مقابل این توطئه جنایتکارانه باید با تمام قوا ایستاد.
جمهوری اسلامی باید سرنگون شود. پایان دادن به بلیه اعتیاد و فروش مواد مخدر نیز تنها با سرنگونی این حکومت امکانپذیر است.
آزادی، برابری، حکومت کارگری
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
آبان ١٣٨٩، ١٨ نوامبر ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *