جمهوری اسلامی دست و پای تعدادی را قطع کرد

حکومت جانیان را به زیر میکشیم
دادستان شهر مشهد، محمد ذوقی، روز سه شنبه ۲۰ مهر در یک مصاحبه مطبوعاتی خبر از قطع دست یک زندانی داد. این جنایتکار در سخنان خود به قانون مجازات اسلامی و آیه ۳۸ سوره مائده در قرآن استناد کرد و اعلام نمود که این عمل وحشیانه در مقابل چشمان تعداد دیگری از زندانیان انجام شده تا آنها عبرت بگیرند. در ۳۱ تیرماه اکبر بیگلری دادستان همدان نیز اعلام کرد که دست ۵ زندانی در این شهر قطع شده است. جانیان اسلامی در تیرماه دست زندانی دیگری در شهر ملایر و در فروردین ماه یک دست و یک پای یک زندانی را در شهر ماهشهر بریدند.
اینها نمونه های کوچکی از توحش حکومت اسلامی و بخشی از کارنامه سیاه آن است. این جنایات برای ارعاب مردم و یک عمل پیشگیرانه برای جلوگیری از عروج مجدد انقلاب مردم است. سران حکومت خودشان به خوبی آگاهند که طوفان خشم عظیم مردم در راه است، میخواهند بترسانند و ابراز وجود کنند و به نیروهای روحیه باخته خود قوت قلب بدهند. اما این اعمال تنها به گسترش نفرت و خشم مردم در ایران و جهان می انجامد. دوره ارعاب مردم گذشته است.
این جنایات در عین حال اسناد زنده جنایات این رژیم و معرف جنایتگرانی مانند محمد ذوقی و اکبر بیگلری در کنار خامنه ای و احمدی نژاد و رفسنجانی و سایر سران کثیف حکومتند که با سرنگونی این حکومت به دادگاههای مردم سپرده خواهند شد.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی، برابری، حکومت انسانی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *