نمایشگاه جهانی کتاب در فرانکفورت به یک افتضاح سیاسی برای جمهوری اسلامی تبدیل شد!

از روز چهارشنبه ٧ اکتبر تا یکشنبه ١٠ اکتبر، یعنی در طول چهار روز نمایشگاه جهانی کتاب در فرانکفورت، فعالین حزب کمونیست کارگری به همراه دهها نفر دیگر از مخالفاین جمهوری اسلامی با حضور هرروزه در این نمایشگاه، این محل را به صحنه های پرشور اعتراض و افشاگری علیه رژیم صد هزار اعدام تبدیل کردند.
مخالفان جمهوری اسلامی علاوه بر برپایی پیکت اعتراضی در مقابل در اصلی ورودی نمایشگاه، در داخل محوطه نمایشگاه هم حضور چشمگیری داشته، بویژه روزهای شنبه و یکشنبه، در برابر محل برپایی غرفه رژیم، اقدام به تجمع کردند. مخالفان با در دست داشتن پلاکاردهای متعددی علیه جمهوری اسلامی، توجه هزاران نفر از بازدید کنندگان از نمایشگاه جهانی کتاب را به خود جلب کردند.
محل برپایی غرفه رژیم تبدیل به محل افشاگری، بحث و صحنه های پرشورعلیه رژیم شده بود. درادامه این اعتراضات و انعکاس گسترده آن در نمایشگاه، یکی از مسئولان نمایشگاه با فعالین حزب تماس گرفت و اعلام آمادگی کرد که میتوانید در محلی در داخل نمایشگاه چادر و میز اطلاع رسانی برپا کنید. بلافاصله فعالین حزب به همراه مخالفان رژیم ماتریال لازم را تهیه کرده و روز یکشنبه همزمان با روز جهانی علیه اعدام فعالین حزب و سایر مخالفان جمهوری اسلامی از ساعت ٩ صبح در یک نقطه پر رفت و آمد اقدام به بر پا کردن چادرو به همراه نمایشگاه عکس از جنایات جمهوری اسلامی و میز اطلاع رسانی در داخل محل نمایشگاه کردند. همزمان دهها نفر از مخالفان جمهوری اسلامی در مقابل محل غرفه جمهوری اسلامی تجمع کرده و اقدام به افشاگری علیه رژیم و عوامل اعزامی آنها به نمایشگاه کردند. این اقدامات، مزدوران را غافلگیر کرده و اجازه هرگونه مانور دادن و تبلیغ غرفه رژیم را از آنها سلب نمود.
به این ترتیب غرفه کتاب جمهوری اسلامی، تبدیل به صحنه افشاگری علیه رژیم شد. این غرفه بشدت کساد شد اما در مقابل، مردم دسته دسته بطرف معترضین میرفتند، آنها را تشویق میکردند و طومار علیه اعدام توسط جمهوری اسلامی را امضا میکردند. حضور رژیم در نمایشگاه کتاب در فرانکفورت که هرسال به محل افشاگری علیه رژیم تبدیل میشود، امسال به تمام معنی به یک افتضاح سیاسی علیه رژیم تبدیل شد.
کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری ایران به همه مخالفان رژیم که با حضور مداوم و پیگر خود در چهارروز گذشته، محل برپایی نمایشگاه جهانی کتاب را تبدیل به عرصه افشاگری و مبارزه علیه حکومت جانیان اسلامی کردند درود میفرستد و اعلام می کند که هرجا عوامل رژیم در آلمان حضور پیدا کنند مانند کشورهای دیگر، زمین را زیر پایشان داغ خواهد کرد.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان
١٠ اکتبر ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *