هزاران نفر در نيويورک عليه احمدی نژاد و جمهوری اسلامی تظاهرات کردند

طبق گزارش فعالین حزب کمونیست کارگری از نیویورک، امروز هزاران نفر از مخالفین جمهوری اسلامی در مقابل مقر سازمان ملل دست به تظاهرات زدند و عليه جمهوری اسلامي شعار دادند. این یکی از بزرگترین تجمعات سیاسی علیه جمهوری اسلامی است.
هزاران نفر فریاد میزنند جمهوری اسلامی نابود باید گردد، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، کارگر زندانی آزاد باید گردد و صدها پوستر با شعارهای نه به حکومت اعدام، نه به حکومت سنگسار، احمدی نژاد قاتل است، و صدها پوستر از سکینه محمدی آشتیانی توسط مردم به اهتزاز درآمده است. پارچه بزرگی نیز علیه حکومت سنگسار و اعدام جمهوری اسلامی توسط مردم امضا شده است.
اين تظاهرات که همزمان با حضور احمدی نژاد در اجلاس سالانه سازمان ملل برپا شده است، توسط رسانه های مختلف دنیا، مورد پوشش گسترده ای قرار گرفته است. از جمله رسانه های متعددی با يدی محمودي کادر حزب کمونيست کارگري ايران در مورد جنایات جمهوری اسلامی، درمورد زندانیان سیاسی و کمپين جهانی نجات سکينه مصاحبه کرده اند. یدی محمودی در این مصاحبه ها راه دادن احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل را شدیدا محکوم کرد، خواهان آزادی کلیه زندانیان سیاسی و لغو مجازات وحشیانه اعدام و سنگسار، آزادی فوری سکینه محمدی و همینطور خواهان بیرون انداختن جمهوری اسلامی از مجامع بین المللی شد. پلاکارد بزرگی از کمیته بین المللی علیه اعدام نیز در دست تظاهرات کنندگان است و اطلاعیه های متعددی توسط فعالین حزب در میان مردم توزیع شده است.
ما در اطلاعيه هاي بعدي اخبار بيشتري از اين حرکت بزرگ اعتراضي منعکس خواهيم کرد. قرار است تظاهرکنندگان از مقابل مقر سازمان ملل به مقابل هتل محل اقامت احمدي نژاد و دار و دسته او تجمع کنند و به حضور او در نيويورک و در سازمان ملل اعتراض کنند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۲۳ سپتامبر ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *