بابک شدیدی مجددا مورد حمله تروریستی جمهوری اسلامی قرار گرفت!

اطلاعیه
پیشتر به اطلاع عموم رساندیم که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در خارج کشور٬ طرح توطئه ترور چند تن از اعضا رهبری حزب کمونیست کارگری ایران توسط بابک شدیدی از اعضای سابق حزب را دنبال می کرده است. بابک شدیدی با افشای این طرح جنایتکارانه٬ پرده از این توطئه کثیف تروریستی برداشت و همین امر موجب گردید که تهدید و ارعاب وی در خارج کشور و تحت فشار قرار دادن خانواده اش در داخل توسط وزرات اطلاعات ابعاد جدی تری بگیرد. وی بارها به شیوه های مختلف تهدید به مرگ گردید. در تاریخ بیستم ماه ژوئن در آپارتمان مسکونیش مورد حمله دو تن از مزدوران امنیتی رژیم قرار گرفت٬ بطوری که در وضعیت اضطراری توسط هلیکوپتر به بیمارستان منتقل گردید و نجات یافت. اما همچنان تهدید وی ادامه یافت. سرانجام روز سه شنبه سوم ماه اوت حوالی ساعت سیزده و پانزده دقیقه٬ مجددا در محل کارش٬ در آپارتمانی در حومه شمالی استکهلم٬ مورد حمله دو مرد نقاب پوش مسلح به کلت کمری قرار گرفت٬ مزدوران وزرات اطلاعات ابتدا او را از ناحیه سر و گردن مورد ضرب و شتم قرار دادند سپس وی را وادار کردند با خلیل کیوان دبیر تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران تماس گرفته و به او بگوید: “همه افشاگریهای قبلی او در مورد اقدامات تروریستی جمهوری اسلامی و همچنین فشار به خانواده او در ایران دروغ بوده است” سپس با بستن دست و پا و آزار جسمانی٬ بقصد بقتل رساندنش مایع شیمیایی را بزور در حلق او خالی میکنند و او را رها کرده و از محل می گریزند. خلیل کیوان که به لحن و گفته های بابک مشکوک شده بود٬ بلافاصله با پلیس تماس گرفت و ماجرا را بازگو کرد. دقایقی بعد پلیس و آمبولانس اورژانس در محل حاضر شدند و وی را درحالت نیمه جان به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار می دهند. درحال حاضر خوشبختانه وضعیت جسمانی بابک رو به بهبود است. تلاشهای تروریستی مزدوران جمهوری اسلامی برای دومین بار متوالی با هوشیاری خنثی گردید.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران علیه این اقدامات جنایتکارانه با قاطعیت خواهد ایستاد. مماشات دولت سوئد درقبال فعالیتهای تروریستی مزدوران امنیتی جمهوری اسلامی بارها مورد اعتراض جدی ما قرار گرفته است و اخیرا نامه اعتراضی سرگشاده با امضای هفت فعال سرشناس ایرانی ساکن سوئد خطاب به نخست وزیر سوئد در باره سهل انگاری آشکار پلیس در قبال خطراتی که نیروهای اپوزیسیون جمهوری اسلامی را در این کشور تهدید می کند در اختیار کلیه رسانه ها٬ احزاب و نهادهای سیاسی و اجتماعی سوئد قرار گرفته است.
ما تمامی نیروهای اپوزیسیون جمهوری اسلامی را فرامیخوانیم دولت سوئد را برای پایان دادن به مماشات با جمهوری اسلامی و سهل انگاری در قبال توطئه های تروریستی اش در سوئد٬ تحت فشار قرار دهند و مانع اجرای نقشه های شوم دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی در خارج کشور شوند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
چهارم اوت ۲۰١۰
لینک انعکاس خبر حمله تروریستی جمهوری در سایت خبری روزنامه اکسپرسن٬ یکی از روزنامه های پرتیراژ سوئد:

http://www.expressen.se/Nyheter/1.2084926/en-allvarligt-skadad-efter-mordforsok

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *