جهان علیه سنگسار، علیه جمهوری اسلامی!

شنبه ٢٤ جولای، روز جهانی سکینه محمدی به خیابان بیایید!
اعتراضی که به درخواست فرزندان سکینه محمدی آشتیانی برای نجات او و با تلاش طیف وسیعی از فعالین و نهادهایی از سراسر جهان و در راس آنها مینا احدی برپا شده، مورد استقبال گسترده مردم کشورهای مختلف قرار گرفته و انعکاس بی سابقه ای در رسانه ها یافته است. جهان اکنون سکینه محمدی آشتیانی را که به اتهام همآغوشی به سنگسار محکوم شده در آغوش گرفته تا نه فقط او را از چنگال رژیم اسلامی نجات دهد که رساتر از همیشه علیه سنگسار و علیه رژیم سنگسار در ایران اعتراض کند. از تظاهرات حجاب سوزان زنان گرجستان گرفته تا طومارها و صفحات اینترنتی متعدد که برخی بالای نیم میلیون نفر آن را امضاء کرده اند و تا عمده ترین نشریات، رادیو و تلویزیون های جهانی و محلی همه جا برای نجات سکینه تلاش میشود و سنگسار و قرون وسطی و آپارتاید جنسی حاکم بر ایران محکوم میشود.
ابعاد بی سابقه این کمپین قبل از هرچیز ثمره انقلاب و مبارزه میلیونی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی است که از خرداد ٨٨ همه را متوجه خود کرده و ستایش و حمایت مردم جهان را بر انگیخته است. تلاش هایی نظیر کمپین نجات سکینه، دراز کردن دست یاری انسانهای شریف نقاط مختلف جهان بسوی مردم ایران است. اکنون که جمهوری اسلامی با سرکوب وحشیانه موقتا خیابان را ساکت کرده و تنها با ارتکاب به انواع جنایت و از جمله همین سنگسار به حیات خود ادامه میدهد، چنین مورد بازخواست و اعتراض جهانی قرار میگیرد. این قطعا مردم ایران را در مقابل رژیم جنایتکار اسلامی تقویت میکند. چنین تلاشهایی نظیر کمپین نجات سکینه، بطور عینی دخالت در سیاست جهانی از زاویه منافع مردم و انقلاب در ایران است. مردم جهان در استقبال از چنین تلاشهایی به روشنی نشان میدهند که مشکل در ایران فقط “مساله هسته ای” و دولتی ناسازگار با سیاستهای غرب، نیست. بلکه مساله پایان دادن به کل بربریتی است که اکنون بر زندگی مردم ایران حاکم است.
حزب کمونیست کارگری ضمن فشردن دست تک تک کسانی که در برپایی این حرکت عظیم سهم داشته اند از همه مردم شریف و آزاده دعوت میکند تا در تظاهرات هایی که برای شنبه ٢٤ جولای (٢ مرداد) روز جهانی سکینه محمدی و اعتراض شهروندان جهان علیه سنگسار ترتیب داده شده است شرکت کنند. این تظاهرات ها توسط کمیته های علیه اعدام و سنگسار، ایران سولیداریتی و میشن فری ایران و ٥٨ شخصیت و نهاد مختلف و به ابتکار مینا احدی، مریم نمازی و ماریا روحالی فراخوان داده شده است و در دهها شهر از گرجستان تا آمریکا برگزار میشود. صف هرچه پرشکوه تر و پر سر و صداتر این تظاهرات ها نه فقط شانس نجات سکینه را بالا میبرد و گامی است در راه لغو سنگسار و اعدام، بلکه جمهوری اسلامی را بیش از پیش در سطح جهانی رسوا میکند و مردم ایران را در مبارزه برای رهایی از شر جمهوری اسلامی تقویت میکند.
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
٢٢ جولای ٢٠١٠، ٣١ تیرماه ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *