شکست دیگری برای جمهوری اسلامی

جلسه سفارت رژیم در برلین لغو شد
معاون فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در برلین حدود دو هفته پیش در تماسی با برخی از مقامات شهرداری برلین و مسئولان امور فرهنگی این شهر گفته بود که در نظر دارد یک” نشست فرهنگی” در اواسط این ماه برگزار نماید. با درز این خبر به بیرون اعتراض به برگزاری این نسیت شروع شد. جمع هایی از گروههای آلمانی و مخالفان جمهوری اسلامی با نوشتن نامه اعتراضی و تلفن به شهردار برلین و مسئولان امور فرهنگی این شهر اعتراض شدید خود را به برگزرای این نشست اعلام کردند و خواهان اعلام دلایل شهرداری برلین به موافقت با تقاضای سفارت جمهوری اسلامی شدند. شهرداری برلین سرانجام بدلیل اوج گیری اعتراض مخالفت خود را با برگزاری جلسه سفارت جمهوری اسلامی اعلام کرد.
این شکست دیگری برای سفارت جمهوری اسلامی در آلمان و موفقیتی برای مخالفین جمهوری اسلامی و همه انسانهای آزادیخواهی است که با اعتراض و مقاومت خود شهرداری برلین را ناچار به لغو این جلسه کردند.
نه تنها نباید به حکومت جانیان اجازه هیچگونه سخنرانی داد بلکه باید سفارتخانه ها و سایر مراکز رژیم قاتلین اسلامی، رژیم سنگسار و شکنجه را در همه جا در هم پیچید. این خواست مشروع مردم ایران و بخشی از مبارزه برای به سرنگونی حکومت منفور اسلامی است.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان
١٦ جولای ٢٠١٠، ٢٥ تبر ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *