4 176 x 92

التیماتوم کارگران آجرماشینی سازمایه سی ام تیرماه روز تجمع اعتراضی است!

4 176 x 92
کارگران کارخانه آجر ماشینی سازمایه پاکدشت اعلام کردند٬ چنانچه دستمزدهای معوقه آنها پرداخت نشود و تعهد استانداری پاکدشت برای پرداخت دستمزدهای پرداخت نشده کارگران متحقق نگردد٬ روز سی ام تیرماه دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.
مبارزه کارگران کارخانه آجرماشینی سازمایه برای احقاق حقوق پایمال شده و دستمزدهای پرداخت نشده آنها سابقه طولانی دارد. کارگران این کارخانه بارها با برگزار کردن تجمعات اعتراضی و اعتصاب خواستار پرداخت دستمزدهای خود شده اند. پیشتر از آن نیز كارگران شركت سازمايه پاكدشت در مقابل دادگستری اين شهر تجمع اعتراضی برگزار كرده بودند. همچنین يك هفته پس از تعطیلات نوروز، کارگران دست از كار كشيدند و با اعلام اعتصاب خواستار دو ماه دستمزد پرداخت نشده خود شدند.
اعتصاب و تجمعات اعتراضی کارگران برای دستیابی به دستمزدهای معوقه و سایر مطالبات خود تاکنون به نتیجه نرسیده است. این واحد تولیدی مانند بسیاری از واحدهای تولیدی مشابه توسط صاحبان و مدیران آن به تعطیلی کشانده شده است٬ اموال آن توقیف شده و کارگران در بلاتکلیفی بسر میبرند. بنا به اظهار كارگران این واحد تولیدی، چنانچه مطالبات آنان متحقق نشود و باز مانند سابق وعده و وعیدها پوشالی باشد و باز هم بخواهند کلاهبرداری کنند٬ روز سی ام تیر ماه دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.
حزب کمونيست کارگری از خواستها و مبارزه تیرماه کارگران سازمایه پاکدشت حمايت ميکند و از آنها می خواهد به همراه خانواده های خود این تجمع را به یک اعتراض بزرگ بدل کنند و سایر مردم آزادیخواه را به صفوف خود فرابخوانند. حزب از همه کارگران و مردم شریف و آزادیخواه پاکدشت ميخواهد که از تجمع اعتراضی کارگران سازمايه حمايت کنند و به هر طريق ممکن به آنان ياری رسانند. دستمزدهای معوقه فورا بايد پرداخت شود، بيکارسازيها بايد فورا متوقف گردد و بيمه بيکاری مکفی به کارگران بيکار شده تعلق گيرد. زنده باد اتحاد و همبستگی سراسری کارگران.
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوري اسلامي
زنده باد جمهوری سوسياليستی
حزب کمونيست کارگری ايران
۲٤ تيرماه ١٣۸۹، ١٥ جولای ۲۰١۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *