طرح جدید عفاف و حجاب جمهوری اسلامی را هم در هم میشکنیم

حکومت درمانده اسلامی بار دیگر دست به اقدامات همه جانبه ای برای عقب راندن زنان و جوانان زده است. ارگانهای مختلف سرکوب و ادارات و تقریبا تمام وزارتخانه ها را بسیج کرده و به میدان فرستاده اند. طرح های مختلف دولت تا کنون شکست خورده و این بار ٢٦ وزارتخانه و سازمان دولتی یعنی از سر تا پای حکومت و وزارتخانه ها و سازمان های مختلف دولتی به خدمت گرفته شده اند. این اقدامات وضعیت رژیمی را نشان میدهد که ناتوان از حل بحران عظیم اقتصادی و سیاسی، منزوی در سطح بین المللی و ناتوان از غلبه بر شکافهای رو به رشد صفوف خود، خود را درگیر جبهه ای کرده است که جز شکست کامل نصیبی نخواهد برد. این نه اقتدار رژیم که آینه تمام نمائی است از اینکه چگونه رژیم در باتلاقی فرورفته است که راه بیرون آمدن ندارد.
در این حمله همه جانبه علیه زنان و جوانان علاوه بر کل نیروهای سرکوب، وزارت اقتصاد و دارائی برای جلوگیری از ورود و تولید محصولات مروج ضد عفاف!، وزارت راه به منظور نصب تابلوهای راهنما با محوریت عفاف! وزارت کار برای “برداشتن زمینه های اختلاف زن و مرد در محل کار”٬ و شهرداری ها “برای گسترش فرهنگ عفاف” و دهها سازمان و وزارتخانه دیگر رژیم هرکدام وظیفه ای به عهده گرفته اند. تصویب “طرح همسریابی ویژه دانش آموزان دختر دوره پیش دانشگاهی”، ممنوعیت استفاده از وسایل صوتی بجز رادیو توسط رانندگان تاکسی، طرح تربیت ۲۵ هزار مدرس حجاب توسط آموزش و پرورش، ایجاد دانشگاههای غیر مختلط، طرح ارتقای فرهنگ اسلامی در مهد کودکها، طرح مد اسلامی برای آرایش موی سر مردان و دهها طرح و دستورالعمل دیگر بخشی از این بسیج عمومی اوباش و قمه كشان حكومت علیه زنان و جوانان و کل جامعه است. خیل امام جمعه ها نیز بر عربده کشی های خود افزوده اند. احمد جنتی در نماز جمعه لزوم شدت عمل و استفاده از اهرم اخراج و نمره را برای تحمیل حجاب به دانشجویان به مقامات دانشگاه تذکر داده است.
درافتادن با کل جامعه برای رژیمی در اوج استیصال و شکافهای درونی و بی روحیه گی نیروهایش لقمه بزرگی است که از گلویش فرو نمیرود. یک نمونه آن موضع احمدی نژاد است که چند هفته قبل عجز و ناتوانی خود را نشان داد و با اجرای این طرح مخالفت کرد و اعلام کرد که دخالت در زندگی خصوصی مردم کار دولت نیست!
زنان و مردان آزاده!
وقت آن است که همه جا با تمام قوا در مقابل این طرح ها بایستیم و شکست بزرگ دیگری به رژیم تحمیل کنیم. رژیم توان پیشبرد چنین طرحی را ندارد و باید جامعه اینرا ببیند و با اعتماد بنفس و گسترده دست به تعرض علیه آن بزند و پوزه اوباش حاکم را به خاک بمالد. شکست رژیم در این عرصه، صفوفشان را بیشتر از قبل به هم میریزد و استیصالشان را بیشتر به نمایش میگذارد. خیابان و محله، کارخانه و دانشگاه، اداره و مدرسه، همه جا باید صحنه اعتراض و در هم شکستن این طرحهای ارتجاعی و جنایتکارانه باشد. این بخشی از مبارزه برای سرنگونی حکومت منحوس اسلامی است. با تمام قوا به پیش!
نه به حجاب نه به آپارتاید جنسی
دست مذهب از زندگی مردم کوتاه
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
١٧ تیر ١٣٨٩، ٨ جولای ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *