پرونده جنایات جمهوری اسلامی تا سرنگونی حکومت باز است

در مورد اعلام نتیجه “دادگاه متهمان کهریزک”
روز چهارشنيه ۹ تير “سازمان قضائی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی” از محکومیت ۱۱ نفر به جرم جنایات کهریزک و محکومیت ۳۳ نفر به جرم حمله به کوی دانشگاه تهران خبر داد. اعلام كرده اند كه از ميان ۱۱ متهم اين جنايت دو نفر را به قصاص نفس محكوم كرده اند. كه اگر اين حكم توسط نهادهای قضائی بالاتر جمهوری اسلامی تایید شود این دو نفر بنا به قانون قصاص اعدام خواهند شد.
جنایات انجام شده در شکنجه گاه مخوف کهریزک و حمله وحشیانه به کوی دانشگاه به گردن تعدادی مامور دون پایه افتاد تا به خیال خودشان پرونده کهریزک و حمله به کوی دانشگاه را ببندند و جانیان حکومت در رده های بالاتر را از زیر ضرب خارج نمایند. اما همین حد از اعتراف به جنایت در شكنجه گاه كهریزك و تشکیل دادگاه برای خودیهایشان یك “غلط کردم” آشکار در مقابل انقلاب مردم و نوشیدن جام زهر توسط رهبرشان است. حكومت اسلامی با محاكمه این یازده تن و اعتراف به جنایت در کهریزک و همینطور در کوی دانشگاه تهران، یک گام عقب نشست و ما مردم انقلابی اینرا مقدمه تعرض بیشتر به حکومت و تحمیل عقب نشینی های بیشتر خواهیم کرد.
در پرونده كهریزك حتی “كمیسیون ویژه مجلس اسلامی” زیر فشار مردم مجبور شد سعید مرتضوی را بعنوان متهم ردیف اول معرفی کند و در واقع مرتضوی و رادان و احمدی مقدم عاملان مستقیم جنایت و شكنجه و كشتار عزیزان مردم در کهریزک و کوی دانشگاه و در خیابانها هستند. اینها در تلاش برای مخفی کردن این جنایات پزشک زندان کهریزک را نیز سر به نیست کردند. اما لیست جنایتکاران حکومت اسلامی به اینها محدود نمیشود. خامنه ای که دستور سرکوب داد، روسای قوه قضائیه که قضات و شکنجه گران زندانها را تعیین میکنند و آموزش میدهند، فرماندهان انتظامی و بسیج و سپاه که این نیروی سرکوب را به جان مردم می اندازند و رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس اسلامی که در راس همه اینها قرار گرفته اند، جملگی در پیشگاه مردم بعنوان مجرمان اصلی جنایات سی و یک سال حکومت اسلامی شناخته میشوند و با سقوط جمهوری اسلامی در دادگاه های علنی و مردم پشت میزهای محاکمه قرار خواهند گرفت.
پرونده کهریزک، حمله به کوی دانشگاه و پرونده سی و یک سال جنایات جمهوری اسلامی باز است. ما کهریزک ها را بر سر این رژیم خراب خواهیم کرد و این حکومت ضد انسانی را سرنگون خواهیم کرد. هزاران زندانی سیاسی که در زندانها و شکنجه گاه های اوین، گوهردشت، عشرت آباد و صدها زندان و سیاهچال علنی و مخفی دیگر در تهران و شهرهای مختلف اسیرند را آزاد خواهیم ساخت و جنایتکاران اصلی یعنی دست اندرکاران رژیم و در راس آنها ولی فقیه را به محاکمه خواهیم کشید. این حکم انقلاب ما مردم ایران است.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی برابری حکومت انسانی
زنده باد جمهوری سوسیالیست
حزب کمونیست کارگری ایران
۱۰ تیر ۱۳۸۹، اول جولای ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *