توضيحى در مورد يك ويدئو كليپ و تکذیب یک ادعا

در حاشیه تظاهرات لندن روز ٢٠ ژوئن
ویدئو کلیپی از تظاهرات لندن توسط یکی از طرفداران حکومت پادشاهی تهیه شده که از گفتگوی قبلی با حزب کمونیست کارگری در لندن و اتحاد با حزب کمونیست کارگری صحبت کرده است. كميته تشكيلات حزب در انگليس اعلام ميكند كه نه هیچ تماس قبلی بین واحد حزب و این گروه سیاسی و نه هیچ اتحادی در اين مورد صورت گرفته است.
میتینگ چندصد نفره و بسیار موفق روز ٢٠ جون در لندن به فراخوان “يك قانون برای همه” و “ایران سولیداریتی” و به مناسبت سالروز سی خرداد و مرگ ندا از چند ماه قبل فراخوان و سازمان داده شده بود كه فعالین حزب هم در آن شرکت داشتند. این تظاهراتی بود علیه قوانین اسلامی در انگلیس و در دفاع از حقوق سکولار و برابر شهروندان در این کشور و علیه قوانین مذهبی و اسلامی در ایران و در همه جا. ادامه اين حركت اعتراضى يك راه پيمايى بود كه از مقابل دفتر نخست وزيرى انگليس شروع شد و تا مقابل سفارت جمهوری اسلامی ادامه داشت۔ در مقابل سفارت تعدادی از سازماندهندگان اين حركت اعتراضى از جمله مريم نمازى سخنگوى كمپين يك قانون براى همه و پتى دبونيتاس فعال ايران سوليداريى سخنرانی کردند و علیه جمهوری اسلامی و تروریسم اسلامی شعار دادند۔ يكى از طرفداران پادشاهی از گوشه ای از حضور راهپیمایان در مقابل سفارت به روایت خود فیلمی تهیه کرده و با مونتاژ سرود و شعارهای سلطنت طلبانه تصویری غیر واقعی از این تظاهرات ارائه کرده است. ما این تلاش برای قلب وقایع را شدیدا تقبیح میکنیم.
اما در این میان کسانی هم که اسم خود را چپ گذاشته اند پيدا شده اند كه حرف نماینده گروه پادشاهی برایشان حجت شده و دربست ادعای آنها و صحنه های مونتاژ شده توسط آنها را قورت داده و علیه حزب کمونیست کارگری لجن پرانی و نفرت پراکنی كرده اند۔ اينها كه با صرف دیدن گروههای سیاسی يا مخالفين جمهورى اسلامى با پرچمهاى مختلف در كنار هم احساس ميكنند كه مرز هاى طبقاتی شان بهم خورده است بايد فكرى به حال اين مرزها بكنند.
حزب کمونیست کارگری پرچمدار آزادی بی قید و شرط سیاسی است و برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری جامعه ای میکوشد که همه جریانات از سطلنت طلبان گرفته تا چپ های سنتی و حتی فرقه های ایدئولوژیک بتوانند آزادانه فعالیت کنند و حرف خودشان را بزنند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- واحد انگلیس
٢١ جون ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *