اعلام جرم علیه سران جمهوری اسلامی به اتهام یکی از بزرگترین قتل عامهای پس از جنگ دوم جهانی!

در هفته اخیر خلاصه گزارش یک حقوقدان سرشناس بین المللی بنام “جفری روبرتسون” در باره جنایات جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ و بویژه قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ در چند روزنامه از جمله “گاردین” منتشر شد. “روبرتسون” کشتار زندانیان سیاسی در ایران را که با دستور مستقیم خمینی صورت گرفت “یکی از بزرگترین قتل عام های پس از جنگ جهانی دوم” قلمداد کرده و خواهان محاکمه علی خامنه ای، اکبر رفسنجانی، میرحسین موسوی و دیگر مقامات قضایی و اجرایی وقت جمهوری اسلامی شده است.
انتشار این گزارش را باید ثمره مستقیم مبارزه و انقلاب جاری مردم علیه جمهوری اسلامی و خواست مسلم مردم ایران مبنی بر محاکمه آمرین و عاملین کشتارهای جمهوری اسلامی در ۳۱ سال گذشته دانست. روشن است که جنایات جمهوری اسلامی – از به گلوله بستن کارگران بیکار و بمباران سنندج در سال ۵۸ گرفته، تا کشتار دانشجویان در “انقلاب فرهنگی” سال ۵۹ و قتل عام هزاران نفر در سالهای ۶۰ تا ۶۳ تا اعدام های تابستان خونین ۶۷ ، هیچ یک بر دولتها و مراجع بین المللی پنهان نبوده است. آنچه اکنون بخش هایی از این هالوکاست اسلامی را به نشریات بین المللی می برد و حقوقدانان رسمی سازمان ملل را به صرافت تشکیل پرونده علیه سران رژیم به جرم جنایت علیه بشریت می اندازد، اثرات انقلاب عظیم مردم علیه جمهوری اسلامی است. ناشی از این واقعیت است که مردم ایران در یکسال اخیر اولا واقعیت تبهکارانه رژیم اسلامی را در برابر چشم جهانیان قرار داده اند و افکار عمومی جهانی به عمق فاجعه تاریخ معاصر بشر که جمهوری اسلامی نام دارد پی برده است. ثانیا، انقلاب مردم نشان داده است که جمهوری اسلامی در هیچ تعبیر و تفسیری، چه تعبیر خامنه ای و احمدی نژاد و رفسنجانی و چه روایت موسوی، امکان بقاء ندارد.
حزب کمونیست کارگری همصدا با میلیونها مردم قربانی ٣١ سال جنایت علیه بشریت که اکنون برای به زیر کشیدن “رژیم صد هزار اعدام” بپا خاسته اند اعلام میکند که انتشار گزارش اخیر زمینه مساعدتری فراهم میکند تا فعالیت خود برای فراهم کردن شرایط محاکمه آمرین و عاملین جنایات تمام سالهای جمهوری اسلامی را گسترش دهد. حزب همه مردم آزاده در داخل و خارج کشور و همه نیروهای سیاسی ضد جمهوری اسلامی را فرامیخواند تا فعالانه تر به تلاش برای رسوا کردن جانیان اسلامی و تدارک محاکمه قاتلان بهترین فرزندان مردم که هنوز کسی نمی داند که بسیاری از آنها در کجا خاک شده اند، بپیوندند. این تلاشی است که جمهوری اسلامی را به پایان عمر ننگین خود نزدیکتر میکند و برپا کردن چنین رژیم های جنایتکاری را در هرگوشه دنیا که باشد دشوارتر میکند.
حزب کمونیست کارگری ایران
۲۹ خرداد ۱۳۸۹، ۱۹ ژوئن ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *