شیشه عمر رژیم اسلامی را بر زمین کوبید!

همه جا علیه حجاب و آپارتاید جنسی اعتراض کنید!
زنان و مردان آزاده!
جمهوری اسلامی غرق در بحران و بن بست، برای مقابله با انقلاب و مبارزه شما دست به هر تقلایی میزند و به هر جنایتی متوسل میشود. این روزها امام جمعه های حکومت، نیروی انتظامی و حراست در سراسر کشور به حرکت درآمده اند تا مگر با نعره کشیدن علیه “بد حجابی” و با حمله به زنان و مردان برای حفظ و تحمیل حجاب و آپارتاید جنسی، اعتراضات و انقلاب شما را به عقب برانند و چند صباحی بر عمر ننگین جمهوری اسلامی بیفزایند. اما این دقیقا فرصتی است تا جواب دندان شکنی به این از گور گریختگان اسلامی دهید و نه فقط حمله مذبوحانه رژیم را خنثی کنید، بلکه دیوارهای آپارتاید جنسی را تماما درهم شکنید، حجاب برگیرید و این “شیشه عمر” جمهوری اسلامی را بر زمین کوبید!
حزب کمونیست کارگری شما را فرامیخواند تا در دانشگاهها و مدارس، در خیابان و در محله، در ادارات و بیمارستانها و کارخانه ها با تمام قوا علیه قوانین برده وار و ضد بشری حجاب و تبعیض جنسی قاطعانه مبارزه کنید. به این قوانین عصر حجر و ضد زن هیچ کجا گردن نگذارید. هر تذکر و تنبیه و توبیخ به دلیل “بدحجابی” را با صدای بلند بر صورت عوامل رژیم اسلامی بکوبید و به هر مورد آن قویا اعتراض کنید. هر قانون و قاعده ای برای تحمیل پوشش معین و حجاب را متحد و یکصدا زیر پا بگذارید. در مقابل این جنون اسلامی و ضد زن و همه مظاهر جداسازی جنسی دست به حرکت متحد و جمعی برنید، اعتصاب و اعتراض کنید و کلاس های درس و محیط کار را در اعتراض به این حملات حکومت ضدزن اسلامی تعطیل کنید. هر حمله اوباش اسلامی به زنان و مردان در خیابانها را به تظاهراتی علیه کل رژیم اسلامی تبدیل کنید. در اقدامات جمعی و متحد، مترو و اتوبوس و خیابان و اماکن عمومی را به محیط های بی حجاب تبدیل کنید و از اقدامات و اعتراضات خود عکس و فیلم تهیه کنید و به تمام دنیا ارسال کنید. بگذار تمام جهان بداند که جمهوری اسلامی با حجاب و آپارتاید جنسی اش با همه جنایات و اعدام و سنگسار و زندانش دیگر به پایان کار خویش رسیده و نعره های آیت الله ها علیه زنان و علیه بی حجابی از سر یاس و استیصال است.
رژیم از سر ناچاری و در تقلا برای بقاء به اشتباه مهلکی دچار شده است. با حمله رژیم مفلوک به “بد حجابی” و برای تحمیل جداسازی جنسی فرصتی ممکن میشود تا همه زنان و مردان آزاده چه در ایران و چه در خارج کشور یکصدا علیه حجاب و آپارتاید جنسی به حرکت درآیند و نه فقط به این تشبثات قرون وسطی و ضد زن را جوابی محکم و درخور دهند بلکه انقلاب علیه جمهوری اسلامی را با قدرتی دو چندان به پیش رانند!
نه به حجاب، نه به آپارتاید جنسی
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!
حزب کمونیست کارگری ایران
۳ خرداد ۱۳۸۹- ۲۳ مه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *