در تداوم انقلاب و در حمایت از خیزش انقلابی خرداد ۸۸ متحد و گسترده بمیدان بیائیم !

یکسال از آغاز انقلاب عظیم و قهرمانانه مردم ایران برای سرنگونی حکومت قتل و جنایت اسلامی میگذرد. اعلام پیروزی احمدی نژاد در مضحکه انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه ۱۳۸۸ بهانه ای شد که مردم از ۲۲ خرداد ۸۸ در ابعاد میلیونی به میدان بیایند و خشم و نفرت سی ساله خود علیه رژیم فقر و سرکوب اسلامی را به نمایش بگذارند. در ۲۵ خرداد رژیم اسلامی وحشیانه به کوی دانشگاه حمله ور شد و در ۳۰ خرداد خشونت علیه مردم تظاهر کننده ابعاد گسترده ای یافت اما، انقلاب علیرغم این وحشیگیری ها به حرکت خود ادامه داد. ندا آقا سلطان در این روز بطرز وحشیانه ای توسط اوباش اسلامی بقتل رسید و به یک چهره و یک سمبل بین المللی از انقلاب تبدیل شد. به این ترتیب نام و تصویر او، خار چشم دشمنان مردم و یک پرچم در نبرد مردم بپاخاسته برای رهائی و برپائی یک جامعه انسانی شد. باید برای برپائی اعتراضات گسترده به این مناسبت ها آماده شد.
برپائی اول مه گسترده در ایران و اعتصاب عمومی موفق در کردستان به فراخوان کمونیست ها و حمایت گسترده از این حرکت در افغانستان و ترکیه و اقصا نقاط جهان، موید تعمیق تمایلات انقلابی مردم و چپ تر شدن فضای جامعه است. جمهوری اسلامی علیرغم بکار بردن سیاست همیشگی سرکوب، شکنجه، تجاوز و اعدام در ارعاب جامعه ناتوان مانده است. موج بعدی انقلاب با خواستها و مطالبات روشن و شفاف انسانی و استوار با تکیه بر نیروی مردم انقلاب کننده و با افقی انقلابی در راه است. جمهوری اسلامی نیز با برپائی چوبه های دار و عربده کشی علیه ” بی حجابی ” وحشت خود را از خیزش مجدد مردم و از موج بعدی انقلاب، بنمایش گذاشته است.
باید برای برگزاری شکوهمند سالگرد اعتراضات میلیونی خرداد ماه ۸۸ آماده بود. تنفر از جمهوری اسلامی در جهان ابعاد گسترده ای بخود گرفته است. زمینه اعتراضات گسترده تر در خارج مهیا است. باید برای برپائی گسترده ترین اعتراضات بمیدان بیائیم. حزب کمونیست کارگری ایران همه آزادیخواهان را به برپائی اعتراضاتی متحد و یکپارچه و قدرتمند بویژه از ۲۲ خرداد تا ۳۰ خرداد فرا میخواند.
زنده باد همبستگی بین المللی با مبارزات مردم ایران !
سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران!
پیروز باد انقلاب انسانی برای برپائی حکومت انسانی!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی !
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
١٠ خرداد ١٣٨٨ ٬ ٣١ مه ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *