حکومت اسلامی فرزاد کمانگر و چهار فعال سیاسی دیگر را اعدام کرد

سحرگاه امروز ١٩ اردیبهشت ٨٩ (٩ مه ٢٠١٠) جمهوری اسلامی دست به جنایت دیگری زد و پنج زندانی سیاسی٬ فرزاد کمانگر٬ علی حيدريان٬ فرهاد وکيلي٬ شيرين علم هولي و مهدي اسلاميان را در زندان اوين به اتهام محاربه به دار آویخت. باید با تمام قوا و همه جا در مقابل این جنایت حکومت اسلامی دست به اعتراض زد و مشت محکمی بر پوزه جنایتکاران کوبید. باید مبارزه برای به زیر کشیدن این جانیان را همه جا تشدید کرد.

ميليونها نفر در ايران و در سطح جهان امروز بغض كردند و خشمي عميق وجودشان را فراگرفت. قاتلان حاكم در ايران برای حفظ نظام گنديده و ضد انسانی خود از هيچ درنده خويی اي ابا ندارند. اينان ميدانند وجودشان ضد تمام ارزشها و خواستهای انسانی است و هر انسان شريفی٬ هر كارگر و معلمی٬ هر دانشجو و زن و دختری در ايران و حتی در سطح جهان براي پاك شدن صحنه جامعه از حكومت متحجر و جنايتكارشان روزشماری ميكند. خود را در حلقه محاصره مردمی مي بينند كه برای دستيابی به حداقل زندگی انسانی به میدان آمده اند تا این نظام ننگين و پوسيده و ضد بشری را به گور بسپارند. امروز دنيا ميداند كه مردم ايران در صفوف ميليونی دست به كار به زير كشيدن اين حكومت شده اند و جمهوري اسلامی ميداند كه ادامه جنايت٬ اين خشم عميق مردم را گسترده تر ميكند٬ اما راه ديگری جز تلاش برای چند صباحی ماندن با جنايت پيش روی خويش نمی بيند. ترس و وحشت سران رژیم حتی از اطلاعیه خود آنها درمورد این جنایت موج میزند.

جنایت امروز جمهوری اسلامی٬ کمکی به تخفیف بحران مرگش نمیکند و مردم انقلابی را به خانه نخواهد فرستاد. تنها پرونده سیاه سران این ماشین آدمکشی قطورتر شد. روزی که سران و دست اندرکاران این ماشین جنایت به زیر کشیده شوند و در دادگاه مردمی به جرم ٣١ سال جنایت علیه مردم محاکمه شوند دور نیست.

حزب کمونیست کارگری صمیمانه به خانواده فرزاد کمانگر٬ شیرین علم هولی٬ فرهاد وکیلی٬ علی حیدریان و مهدی اسلامیان تسلیت میگوید و خود را در غم آنها شریک میداند. حزب کمونیست کارگری این جنایت بزرگ حکومت اسلامی و سران جنایتکارش را٬ که بدون شک این اعدامها با سفارش یا تائید مستقیم آنها انجام شده است٬ محکوم میکند و همه مردم به تنگ آمده از جمهوری اسلامی٬ همه مخالفین آدمکشی دولتی٬ همه مدافعین آزادی و برابری و همه انسانهای شریف و انساندوست در ایران و در سراسر جهان را به تجمعات اعتراضی علیه این جنایت و به گسترش مبارزه و تداوم انقلاب برای به زیر کشیدن این حکومت فرامیخواند.

آزادی٬ برابری٬ حکومت کارگری
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومتی انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
١٩ اردیبهشت ١٣٨٩ ٬ ٩ مه ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *