فردا ساعت ۱۱ مقابل دانشگاه تهران همراه خانواده ۵ زندانی سیاسی اعدام شده، علیه جنایات جمهوری اسلامی

حکومت آدم کشان اسلامی صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ۵ فعال سیاسی زندانی را اعدام کرد. شیرین علم هولی، فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و مهدی اسلامیان پنج فعال سیاسی بودند که توسط آدم خواران اسلامی به جرم آزادیخواهی و فعالیت برای بهبود زندگی خود و دیگران، بدون خبر قبلی به قتل رسیدند.
حکومت رو به زوال اسلامی در روزهای گذشته اعدام ها را افزایش داده تا به خیال خود مردم بپا خواسته برای سرنگونی رژیم اسلامی را مرعوب و خفه کند، ولی این جنایات فقط خشم و نفرت جهانی علیه جمهوری اسلامی را زیاد می کند، مردم به پاخواسته برای سرنگونی رژیم اسلامی را متحدتر و مصمم تر می کند و پرونده ۳۱ سال جنایت و قتل و چپاول سران حکومت اسلامی را سنگین تر می کند. در عتراض به این جنایت بی شرمانه سران رژیم اسلامی همین امروز بلافاصله در تعداد زیادی از شهر های اروپا تظاهرات هایی در محکومیت این جنایت صورت گرفت.
خانواده این پنج زندانی اعدام شده اعلام کرده اند فردا ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۱ صبح در اعتراض به اعدام عزیزانشان در مقابل دانشگاه تهران تجمع خواهند کرد.
سازمان جوانان کمونیست ضمن محکوم کردن اعدام این پنج زندانی سیاسی و تسلیت به خانواده های آنان، همه مردم شریف و آزادیخواه به خصوص جوانان و دانشجویان همه دانشگاه های تهران را فرا می خواند تا فردا صبح ساعت ۱۱ در مقابل دانشگاه تهران به جمع خانواده پنج زندانی اعدام شده بپیوندند و انان را در آغوش گرم خود بگیرند. پوسترهای این عزیزان از دست گرفته را با خود ببرید و اعلام کنید در خشم و نفرت علیه رژیم اسلامی همدل و همصدا هستید. مردم سال هاست اعلام کرده اند حکومت اسلامی، حکومت قتل و جنایت، حکومت زندان و شکنجه اسلامی را نمی خواهند، فردا اعلام می کنیم زندانی سیاسی آزاد باید گردد، مجازات اعدام لغو باید گردد و عوامل کشتار مردم باید معرفی و محاکمه شوند.
همچنین سازمان جوانان کمونیست جوانان و دانشجویان سراسر کشور را فرامی خواند تا در همبستگی با خانواده پنج زندانی اعدام شده در در هر جایی که هستند مراسمی در گرامیداشت این عزیزان و محکومت اعدام آنان و محکومیت مجازات اعدام و آزادی فوری و بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی برگزار کنند.

مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد حکومت انسانی
سازمان جوانان کمونیست
۱۹ اردیبهشت ۸۹، ۹ می ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *