در اعتراض به اعدام ٤٥ افغانستانی ساکن ایران، مردم ایران و افعانستان علیه رژیم اعدام و اسلام!

خبر اعدام ٤٥ افغانستانی ساکن ایران توسط جمهوری اسلامی٬ هر انسان شریفی را در ایران و جهان شوکه کرده است. فاجعه بزرگتر این است که هزاران انسان افغان تبار در زندان های جمهوری اسلامی بسر میبرند و رژیم اسلامی هربار که لازم میداند نمایش رعب و جنایت علیه مردم راه بیندازد تا مگر به عمر ننگین خود بیفزاید، تعدادی از این بی حقوق ترین بخش جامعه ایران را پای چوبه های دار میاورد و با نهایت شقاوت و بی شرمی به نام “مبارزه با قاچاق مواد مخدر” به قتل میرساند. جمهوری اسلامی جز ماشین قتل سازمان یافته علیه جامعه نیست و از همان ابتدای کار خود سیاست افغان کشی، دامن زدن به فاشیسم ضد افغان و شنیع ترین تبلیغات علیه چند میلیون کارگر افغان تبار ساکن ایران را یک رکن حاکمیت خود قرار داده است.
حزب کمونیست کارگری نه فقط اعدام های اخیر شهروندان بی حقوق افغانستانی را شدیدا محکوم میکند و برای توقف فوری آنها مجدانه تلاش میکند بلکه چون همیشه کل این سیاست و رفتار نژاد پرستانه و غیر انسانی ضد افغان و کل این جمهوری کثیف اسلامی را محکوم میکند. ما همراه با مردم ایران و افغانستان خواهان لغو فوری مجازات اعدام و همچنین برخورداری همه ساکنین کشور مستقل از قومیت و تبار از حقوق کامل شهروندی هستیم.
اکنون خوشبختانه و بویژه در اثر انقلابی که در ایران آغاز شده است چه مردم ایران و چه افغان بهم سرنوشتی خود در مبارزه با بختک سیاه اسلامی با ماشین اعدام و جنایت هرروزه اش بیش از پیش واقف شده اند. تظاهرات های اخیر مردم در کابل و در اعتراض به قتل های اخیر جمهوری اسلامی و در حمایت از مبارزه و انقلاب جاری مردم ایران، جلوه دیگری از تلاش برای تحقق این شعار مشهور اعتراضات و مبارزات مردم ایران است: “مرگ بر طالبان، چه کابل چه تهران”!
ما این نمایش همسرنوشتی را ارج می نهیم. مردم افغانستان در انقلاب مردم ایران علیه جمهوری اسلامی مستقیما ذینفع هستند. چرا که خود نیز اسیر جانورهای رنگارنگ اسلامی اند و پیروزی مردم ایران را مقدمه ای بر پیروزی خود میدانند. از سوی دیگر مردم افغانستان پشتیبان مردم ایرانند و بوِیژه افغانهای مقیم ایران همواره دوش بدوش بقیه مردم ایران در صف اعتراض علیه جمهوری اسلامی و شرایط برده وار زندگی قرار دارند و نیرو و تکیه گاه انقلاب جاری در ایران به حساب می آیند. با تظاهرات اخیر کابل بر علیه اعدام و جمهوری اسلامی ما شاهد گسترش و بروز روشن این همبستگی و همسرنوشتی هستیم. حزب کمونیست کارگری دست تک تک شرکت کنندگان در تظاهرات های اخیر در برابر سفارت جمهوری اسلامی در کابل و همچنین تظاهرات مشابهی که در دیگر شهرهای جهان برپا میشود را به گرمی میفشارد و با تمام قوا در این اعتراض بحق و انسانی شرکت میکند.
زنده باد همبستگی مردم ایران و افغانستان علیه اسلام سیاسی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی!
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
٨ مه ٢٠١٠ ٬ ١٨ اردیبهشت ١٣٨٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *