تجمع بازنشستگان کشوری و معلمان بازنشسته ۱۴۰۲ در تهران

 امروز صبح بازنشستگان کشوری در مقابل دفتر پزشکیان و معلمان بازنشسته ۱۴۰۲ مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند و صدای اعتراض خود را علیه خلف وعده ها و بی پاسخ ماندن خواستهایشان بلند کردند. این تجمعات علیرغم بارش شدید باران انجام گرفت و در آنها جمعیت قابل توجهی گرد آمده بودند. بازنشستگان کشوری شعار میدادند: “گرانی تورم شکسته پشت مردم”، “بازنشسته بیدار است از تبعیض بیزار است “، “فریاد فریاد از این همه بیداد”، و فقط کف خیابون بدست میاد حقمون”.

معلمان بازنشسته ۱۴۰۲ قبلا هم برای پیگیری مطالبات خود تجمعاتی داشته اند با شعار ” تا حق خود نگیریم از پای نمی نشینیم ” بر تداوم اعتراضاتشان تاکید کردند. در این روز جمعی از معلمان بازنشسته از کرج نیز با بنری که در دست داشتند در تجمع مقابل وزارت  آموزش و پرورش شرکت داشتند.

اجرای کامل رتبه بندی  و همسانسازی حقوقها و افزایش آن متناسب با نرخ سبد معیشتی سی میلیونی، درمان رایگان، پایان دادن به امنیتی کردن مبارزات و آزادی معلمان زندانی، پایان دادن به اختلاسها و دزدی ها از جمله محورهای مهم مطالبات این بازنشستگان است. بازنشستگان فریاد اعتراض کل جامعه علیه فقر و فساد و بی تامینی هستند. از مبارزاتشان وسیعا حمایت کنیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *