مماشات دولت سوئد با حکومت جنایتکار اسلامی شدیداً محکوم است!

دادستانی سوئد روز سه‌شنبه ۲۴ سپتامبرسپاه‌پاسدارن جمهوری اسلامی رابه حملات گسترده سایبری متهم کرده است که در تابستان سال گذشته یک شرکت ارسال پیامک انبوه در سوئد را هک کرده و از طریق آن پانزده هزار پیامک با ترغیب انتقام از قرآن سوزان به شهروندان سوئدی با هدف ایجاد شکاف در جامعه سوئد ارسال کرده است..

همچنین سازمان امنیت سوئد در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است، سال گذشته فعالیت سایبری گروه هکری «اَنزو تیم» وابسته به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را شناسایی کرده است و مواکداً جمهوری اسلامی را جزو سه کشور خطرناک برای امنیت سوئد قلمداد کرده است.

هنوز چند ماهی از افتضاح مبادله شرم‌‌آور حمید نوری که به جرم جنایت علیه بشریت توسط دستگاه قضایی سوئد به حبس ابد محکوم گردیده بودتوسط دولت سوئد نگذشته استکه دو نهاد قضایی و امنیتی سوئد بار دیگر اقدامات خرابکارانه جمهوری اسلامی در سوئد را افشا می‌کنند.

سابقه ممتد اقدامات گسترده تروریستی علیه مخالفین حکومت اسلامی ایران در کشور سوئد بر کسی پوشیده نیست، اما دولت سوئد این بار نیز باادامه سیاست مماشات، این پرونده خرابکارانه را به بهانه اینکه قادر به بازداشت و به دادگاه کشاندن عناصر سایبری حکومت اسلامی نیست، مختومه اعلام کرده است. در حالیکه به سادگی می‌تواند موضوع را در محاکم معتبر بین‌المللی دنبال کند.

سفارت جمهوری اسلامی و مراکز اسلامی وابسته به حکومت ایران نقش مستقیم در عملیات‌های تروریستی و خرابکارانه در سوئد دارند. هر گونه سازش و مماشات با آن، عملاً به تشدید فعالیت‌های شرارت بار ‌حکومت اسلامی منجر شده است.

ما خواهان اخراج دیپلمات تروریستهای جمهوری اسلامی، بستن سفارتخانه آن که مرکز توطئه و برنامه ریزی برای جنایت و ناامن کردن جامعه سوئد است هستیم. هرگونه مماشات با جنایتکاران محکوم است.مخالفین و قربانیان این شرارت‌های تروریستی حق دارند و باید از همه این اقدامات علیه جان خود مطلع باشند.

تشکیلات سوئد حزب کمونیست کارگری ایران ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *