با گوهر عشقی و مادران دادخواه وسیعا همراهی کنیم!

گوهر عشقی مادر زنده یاد ستار بهشتی و یکی از چهره های محبوب و شناخته شده دادخواه، برای فردا دوشنبه در حمایت از مادر دادخواه مینا سلطانی و دیگر داداخواهان در برابر مقر سازمان ملل در تهران اعلام اعتصاب غذا کرده است و همگان را به حمایت فراخوانده است. بیش از ده روز است که دایه مینا سلطانی در بازداشت بسر می برد و شمار دیگری از دادخواهان نیز توسط حکومت جنایتکار اسلامی دستگیر و زندانی شده اند. 

حزب کمونیست کارگری از حرکت اعتراضی گوهر عشقی حمایت می کند و همه مردم را فرا می خواند که به هر شکل ممکن از این حرکت حمایت کنند و انزجار خود را نسبت به فشار به خانم مینا سلطانی و همه دادخواهان ابراز کنند. 

حکومت اسلامی به دلیل جنایات بیشمارش در حق معترضین و خانواده های دادخواه و همه مردم باید مورد وسیعترین اعتراضات و محکومیت بین المللی قرار گیرد و بیش از پیش منزوی و در سطح جهانی بایکوت شود. فضای اعتراضی گسترده در سراسر جامعه زمینه عینی و آماده ای را برای گسترش کارزارها و اعتراضات و ادامه انقلاب زن زندگی آزادی و سرنگونی حکومت ضد انسانی اسلامی فراهم آورده است.  با گسترش اعتراضات و انقلابمان می توانیم و باید هرچه زودتر جامعه را از شر این حکومت منفور خلاص کنیم. نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *